سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تحقق عملکرد ۹۰ درصدی برنامه های دایری و فروش در سال ۱۴۰۰، علی رغم مشکلات مختلف نقدینگی و تعرفه ای به انجام رسید، تحقق این امر را نشانگر تلاش جهادگونه مجموعه شرکت برای رضایتمندی مشتریان در بخش های مختلف عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به دو راهبرد اساسی افزایش در آمد و کاهش هزینه در پیشبرد اهداف شرکت گفت: این دو راهبرد باید همگام اجرا شود تا شرکت از آسیب های وارد شده نجات یابد.
ارتباط تلفنی شهروندان تعدادی از شهرستان های استان تهران که بر اثر آتش سوزی حوضچه مخابراتی قطع شده بود، برقرار شد.
مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران، از ساعت ۱۱ لغایت ۱۲/۳۰ روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه با حضور در سامانه سامد استانداری تهران، پاسخگویی سوالات و درخواست های مشتریان و شهروندان استان تهران می باشد.
مخابرات منطقه تهران از مشتریان خواست صورتحساب تلفن خود را به صورت غیر حضوری و ماهیانه پرداخت نمایند.
مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران برای رفع خرابی با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح برنامه های آینده این شرکت برای توسعه شبکه اعلام کرد: راه اندازی ۲۰ میلیون خط فیبر نوری به ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ درخواست ها و مشکلات خود را ثبت کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام با تاکید بر رویکرد مخابرات به سمت تحول دیجیتال و توسعه پایدار اظهار داشت: جمع بندی نمایشگاه تلکام کاملا مثبت است و توانستیم در نمایشگاه ۲۰۲۱ با هماهنگی انجام شده به اهداف خود احیای دوباره صنایع مخابرات و اطلاع رسانی برسیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در روز افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام اعلام کرد: اصلاح تعرفههای بخش ثابت مخابرات به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده است و با ابلاغ به سازمان تنظیم مقررات و تایید نهادهای ذیربط به زودی ابلاغ خواهد شد.