پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

تحقق عملکرد ۹۰درصدی برنامه های دایری و فروش در سال ۱۴۰۰

سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تحقق عملکرد ۹۰ درصدی برنامه های دایری و فروش در سال ۱۴۰۰، علی رغم مشکلات مختلف نقدینگی و تعرفه ای به انجام رسید، تحقق این امر را نشانگر تلاش جهادگونه مجموعه شرکت برای رضایتمندی مشتریان در بخش های مختلف عنوان کرد.

افزایش درآمد و کاهش هزینه دو راهبرد اساسی شرکت مخابرات ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به دو راهبرد اساسی افزایش در آمد و کاهش هزینه در پیشبرد اهداف شرکت گفت: این دو راهبرد باید همگام اجرا شود تا شرکت از آسیب های وارد شده نجات یابد.

ارتباط شهروندان شهرستان های استان تهران برقرار شد

ارتباط تلفنی شهروندان تعدادی از شهرستان های استان تهران که بر اثر آتش سوزی حوضچه مخابراتی قطع شده بود، برقرار شد.

یکشنبه ۱۵ اسفند انجام می شود پاسخگویی مدیر مخابرات تهران به مشترکان تلفن ثابت در سامانه سامد استانداری تهران

مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران، از ساعت ۱۱ لغایت ۱۲/۳۰ روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه با حضور در سامانه سامد استانداری تهران، پاسخگویی سوالات و درخواست های مشتریان و شهروندان استان تهران می باشد.

صورتحساب تلفن خود را غیرحضوری پرداخت کنید

مخابرات منطقه تهران از مشتریان خواست صورتحساب تلفن خود را به صورت غیر حضوری و ماهیانه پرداخت نمایند.

۲۰۱۱۷ سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت

مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران برای رفع خرابی با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.

وعده های مخابرات برای اینترنت ثابت و توسعه شبکه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح برنامه های آینده این شرکت برای توسعه شبکه اعلام کرد: راه اندازی ۲۰ میلیون خط فیبر نوری به ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

سامانه ۲۰۲۰ پاسخگوی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران

مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ درخواست ها و مشکلات خود را ثبت کنند.

سلطانی: برگزاری موفق نمایشگاه تلکام نویدی بر رونق کسب و کار حوزه ict کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام با تاکید بر رویکرد مخابرات به سمت تحول دیجیتال و توسعه پایدار اظهار داشت: جمع بندی نمایشگاه تلکام کاملا مثبت است و توانستیم در نمایشگاه ۲۰۲۱ با هماهنگی انجام شده به اهداف خود احیای دوباره صنایع مخابرات و اطلاع رسانی برسیم.

مدیرعامل مخابرات از تصویب تعرفه‌های مخابرات در کمیسیون تنظیم مقررات خبر داد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در روز افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام اعلام کرد: اصلاح تعرفه‌های بخش ثابت مخابرات به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده است و با ابلاغ به سازمان تنظیم مقررات و تایید نهادهای ذیربط به زودی ابلاغ خواهد شد.

مطالب پر بازدید آرشیو