پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

فریب ارسال پیام های تلفنی جعلی برنده شدن در مسابقات را نخورید

مخابرات منطقه تهران نسبت به ارسال پیام های جعلی از سوی افراد سودجو در خصوص برنده شدن، اهداء جوایز و یا مراجعه شهروندان به دستگاه عابر بانک هشدار داد.

خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری استفاده نمایند.

شرکت مخابرات ایران لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

در دهمین دوره ارزیابی رضایت مندی مشتریان ، شرکت مخابرات ایران ، به دلیل مشتری مداری و تلاش حداکثری در جهت پاسخگویی مطلوب به مشتریان خود، لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

مخابرات گزارش رگولاتوری را غلط و اشتباه ارزیابی کرد

طبق گزارش رگولاتوری، بالغ بر ۶۰ درصد تماس های مردم با شرکت مخابرات ایران به علت تاخیر در پاسخگویی از دست می رود، شرکت مخابرات ایران این گزارش را غلط و اشتباه ارزیابی کرد.

معرفی پرتال سهامداران شرکت مخابرات ایران

پرتال سهامداران شرکت مخابرات ایران با بخش های مختلف، اطلاعات مورد نیاز سهامدارا‌ن را در اختیار آنان قرار می دهد.

مشترکین در صورت تماس ناشناس بین المللی، تماس دوباره با آن شماره برقرار نکنند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشترکین در صورت تماس ناشناس بین المللی، تماس دوباره با آن شماره برقرار نکنند، اظهار داشت: این تماس ها به علت اینکه از سرشماره بین المللی و با منشا نامشخص برقرار می شود، هزینه سنگینی برای مشترک به دنبال خواهد داشت.

سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: ۶۰ درصد از تماس‌های مردم با مخابرات از دست می‌رود

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: بالغ بر ۶۰ درصد تماس‌های مردم با شرکت مخابرات به علت تاخیر در پاسخگویی از دست می‌رود.

پاسخگویی واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در شرایط کرونا

در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلات ادارات و اصناف و حتی پس از کاهش نیروی انسانی واحدهای مختلف اداری مخابرات نیز واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران همچنان پاسخگوی شهروندان است.

ابراهیم یافتیان و ساسان جباری ایزدی به عضویت هیئت مدیره مخابرات منصوب شدند

محمدجواد آذری جهرمی، با صدور احکام جداگانه‌ای «نماینده سهام عدالت» و «نماینده سهام دولت» در هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران را برای حضور در جلسات هیئت‌مدیره، مجامع عمومی شرکت‌های مخابرات ایران، ارتباطات سیار و شرکت‌های تابعه منصوب کرد.

راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی ۴۲۴۲۴ در شرکت مخابرات ایران

سامانه مشاوره تلفنی ۴۲۴۲۴ به منظور کمک و مشاوره به کارکنان مبتلا به کرونا در شرکت مخابرات ایران راه اندازی و آماده پاسخگویی می باشد.

مطالب پر بازدید آرشیو