پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

عملیات کابل برگردان در مرکز مخابرات جماران

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات جماران از تاریخ ششم اسفند ماه آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات از توسعه زیرساخت های مخابرات در یک برنامه راهبردی ۵ساله خبر داد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با استاندار بوشهر ، از اجرای طرح توسعه و ارتقا زیرساخت های مخابرات در یک برنامه راهبردی ۵ ساله از سال ۱۴۰۰ خبر داد

مدیر کل امور دفتر هماهنگی و امور استان‌های وزارت ارتباطات: ارتباطات در مناطق زلزله‌زده سی سخت برقرار است

مدیر کل دفتر هماهنگی و امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قطعی کوتاه مدت ارتباطات در شهرستان سی‌سخت به دلیل قطعی برق بود که رفع شد و اکنون ارتباطات در این منطقه برقرار است.

سامانه ۲۰۰۰ سریعترین و مطمئن ترین روش پرداخت قبوض تلفن ثابت

مشتریان تلفن ثابت مخابرات در استان تهران برای جلوگیری از قطع ارتباط، صورتحساب تلفن خود را در آخر هر ماه از طریق سامانه ۲۰۰۰ پرداخت نمایند.

رشد ۶۰ درصدی ترافیک مصرفی روزانه شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۹

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات از افزایش مشترکین اینترنت این شرکت و ترافیک مصرفی روزانه خبر داد.

نامه‌ مدیرعامل شرکت مخابرات به سازمان بورس

مجید سلطانی نامه ای را در پاسخ به نامه سازمان بورس ارسال و توضیحاتی را در این نامه بیان کرد.

مهدی راسخ بعنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شد

آیین تکریم مجید صدری عضو پیشین و معارفه مهدی راسخ عضو جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، سه شنبه۱۴بهمن ماه ۱۳۹۹در ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان برگزار شد.

عملیات کابل برگردان در ۶ مرکز مخابراتی

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید رمضانی، شهید قندی، شهید حق شناس، شهید کاظمیان، سیزده آبان و ملت از تاریخ ۱۴ بهمن ماه آغاز می شود.

تعادل بین درآمد و هزینه؛ عامل توسعه ارتباطات و ارایه خدمات به مردم

شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که با رشد هزینه نیروی انسانی و تجهیزات در مقایسه با درآمد شرکت، سودآوری این شرکت به ازای دارایی در سال ۱۳۹۸، یک درصد بوده و در شش ماه اول سال ۱۳۹۹ به زیان تبدیل شده و برای نجات از این شرایط، لازم است تعرفه‌ها بعد از ۱۷ سال راکد ماندن، افزایش یابد.

پیمان فیضی به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران معرفی شد

مهندس سلطانی، رسالت اصلی ارایه خدمات در شرکت مخابرات را نفوذ در دل مردم عنوان کرد و گفت: فقط رضایتمندی مشتریان کافی نیست بلکه باید دنبال نفوذ در دل همه ی مردم باشیم تا برند محبوبی نزد آنان داشته باشیم.

مطالب پر بازدید آرشیو