پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

توضیح روابط عمومی مخابرات درباره صورتحساب برخی از مشترکین مخابرات منطقه پنج تهران با پیش شماره ۵

مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: صورتحساب تلفن ثابت این دوره تعداد معدودی از مشترکین اداره کل مخابرات منطقه پنج تهران ( که تلفن آنها با ۵ شروع می شود )، با احتساب بدهی گذشته صادر شده است.

واگذاری تلفن ثابت به شرط خرید اینترنت

چرا مخابرات برای واگذاری خط تلفن ثابت امکانات ندارد اما خط همراه با اینترنت را موجود دارد؟

کلیات تعرفه‌گذاری آبونمان تلفن ثابت تصویب شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران، امروز برگزار و کلیات مربوط به بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت از سوی شرکت مخابرات با هدف توسعه اساسی و سرمایه گذاری در این بخش زیرساختی به تصویب مجمع رسید

توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛ تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان تصویب شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی و نیز دفاتر فروش حضوری اپراتورهای تلفن ثابت را به روزسانی و تصویب کرد.

مجازات مزاحمت تلفنی چیست؟

پس از کشف مزاحمت تلفنی برای بار اول، ارتباط تلفنی مزاحم به مدت یک هفته و برای بار دوم به مدت سه ماه همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوط خواهد بود. در صورت مزاحمت برای بار سوم شرکت، ارتباط تلفنی وی را به طور دایم قطع می‌کند.

درآمد ماهانه هر خط تلفن ثابت ۶۴۰۰ تومان است/ ۲۱ هزار تومان در ماه برای نگهداری هر خط هزینه می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: در شرایطی که تعرفه‌های مخابراتی مربوط به ۱۲ سال پیش است، راه‌اندازی و فروش تلفن ثابت اساساً برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد.

ریزمکالمات تلفن را چطور می‌توان دریافت کرد؟

خلاصه کارکرد شامل ریزمکالمات شهری، بین شهری، بین‌الملل، شبکه هوشمند و موبایل تلفن‌های شهری را می‌توان از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کرد.

با همکاری رگولاتوری و مرکز ملی رقابت؛ دستورالعمل صورتحساب تلفن ثابت تدوین شد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از همکاری با مرکز ملی رقابت برای تدوین دستورالعمل صورتحساب تلفن ثابت خبر داد.

نحوه اعتراض نسبت‌ به صورت‌حساب تلفن ثابت

مالک یا مستاجر تلفن ثابت برای دریافت صورت‌حساب به‌روز میان‌دوره و پایان‌دوره خود می‌تواند از طریق پورتال شرکت مخابرات ایران مراجعه کرده و درصورت شکایت نسبت به ریز صورت‌حساب تماس‌های خود به تکمیل فرم حضوری اقدام کند.

پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در ایام‌ تعطیل

مخابرات منطقه تهران در ایام تعطیل از طریق سامانه ۲۰۲۱ پاسخگوی سوالات مشتریان خود می باشد.

مطالب پر بازدید آرشیو