شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

افتتاح نخستین فروشگاه فیزیکی مِتا

شرکت مِتا در اقدامی که بارزکننده اهمیت روزافزون کسب و کار سخت افزار است، نخستین فروشگاه فیزیکی خود را ماه میلادی آینده خواهد گشود.

رویداد «زنگ تفریح» و «استارکاپ» در اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود

رویداد «زنگ تفریح» و «استارکاپ» با هدف ایجاد فضای سرگرم‌کننده در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیتکس برگزار می گردد

دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در جزیره کیش برگزار می شود.

نمایشگاه IFA ۲۰۲۲ شهریورماه به صورت حضوری برگزار می‌شود

سال گذشته برگزاری حضوری بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا یعنی ایفا ۲۰۲۱ لغو شد. اما امسال ظاهرا قرار است نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ از۱۱ تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ در برلین آلمان به صورت حضوری برگزار شود.

اسپیس ایکس قیمت کیت و اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را افزایش داد

پروژه اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس قیمت اینترنت ماهانه استارلینک و کیت اولیه خود را افزایش می‌دهد. این شرکت در ایمیلی به مشتریانش اعلام کرد که این افزایش قیمت به منظور پوشش هزینه‌ها متناسب با نرخ تورم در نظر گرفته شده است.

سرعت دانلود اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ۱۵ کشور از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه عبور کرد

طبق داده‌های ارائه شده توسط Ookla اپراتور Speedtest.net سرعت دانلود اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ۱۵ کشور به طور متوسط به بیش از ۱۰۰ مگابیت در ثانیه رسیده است.

ایران کرسی معاونت گروه مطالعاتی استانداردسازی مخابرات در ITU را کسب کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی کرسی معاونت گروه مطالعاتی یازده اتحادیه بین‌المللی ارتباطات در بخش استانداردسازی مخابرات (ITU-T)را کسب کرد.

اعلام آمادگی ITU برای ارایه مشاوره در توسعه پهن باند ثابت در ایران

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در حاشیه چهارمین سمپوزیوم جهانی استانداردسازی (GSS) و مجمع جهانی استانداردسازی مخابرات (WTSA) با دبیرکل جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) و مدیر بخش توسعه مخابرات اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU-D) دیدار کرد.

ایران در لیست تحریمی‌های آنتی ویروس بیت دفندر: اکانت‌ها معلق شدند

بیت دفندر ایمیلی به مشتریان خود ارسال کرده و به کاربران ایرانی خود اعلام کرده که در روزهای آتی اکانت و لایسنس‌ها مسدود و باطل خواهد شد. این ایمیل حتی به افرادی که از اعتبار اکانت‌شان چندین ماه باقی مانده فرستاده شده و تاکید شده که با وجود داشتن اعتبار لازم، اکانت‌ها بسته خواهد شد.

اسپیس ایکس ۴۶ ماهواره استارلینک دیگر را به مدار فرستاد

اسپیس ایکس با موفقیت مجموعه جدیدی از ماهواره‌های استارلینک را به مدار پرتاب کرد. این ماموریت در شرایطی انجام شد که این شرکت ماه گذشته ۳۸ عدد از ۴۹ ماهواره پرتابی خود را به خاطر طوفان گرانشی از دست داده بود.

مطالب پر بازدید آرشیو