جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

قرص مکمل تقویت حافظه تولید شد

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت داروی مکمل تقویت حافظه و یادگیری با اثربخشی بالا شدند.

نمایشگاهی که بوی مرگ می دهد!

نمایشگاه «هاری» که این روزها در گالری فرمانفرما برگزار است، توصیف وضعیتی است که منجر به مرگ می‌شود؛ تصویری از خود مرگ نیست، بلکه پروسه‌ای در مغز و بدن را نشان می‌دهد که در نهایت بیمار را به پایان زندگی می‌کشاند و بازگوی بیانی اکسپرسیو از رنج حاصل از چیزی است که بر بیمار تحمیل شده است.

آسیاتک از طرح دمو رایگان استفاده از زیرساخت ابری خود رونمایی کرد

رایانش ابری روشی امن، مطمئن برای کسب و کارهایی است که به دنبال بهترین و کم هزینه ترین روش جهت مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات خود میگردند. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها برای بهبود خدمات و ارتقاء سطح کاری خود و همچنین بهره مندی از مزایای این تکنولوژی به استفاده از خدمات زیر ساخت ابری روی آورده اند.

کارخانجات مخابراتی ایران بازاریاب می پذیرد

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران(ITMC) در زمینه توسعه بازار با شرایط خاص بازاریاب می پذیرد .

آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۸

کسانی که علاقمند به فراگیری نرم‌افزارهای گرافیکی هستند می توانند فتوشاپ ۲۰۱۸ را در مدت ۸ ساعت به طور رایگان در مکتب خونه آموزش ببینند.

بازی‌های رایانه‌ای اتلاف وقت نیست، کافی است از بچه‌ها بپرسید

اگر می‌خواهید بیشتر با بچه‌هایتان باشید، نگاه منفی‌تان به بازی‌های رایانه‌ای را کنار بگذارید.

فراخوان برای کمک به آموزش مجازی کودکان محروم کمپین خیریه دیوار؛ اهدای گوشی دست دوم به دانش‌آموزان

سایت دیوار در کمپین خیریه‌ای از مردم دعوت کرده تا با اهدای گوشی و تبلت دست دوم و بدون استفاده‌ای که در خانه دارند، زمینه تحصیل دانش‌آموزان محروم را فراهم کنند.

وبینار مدیریت داده محور کسب وکار دردانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود

سومین وبینار مدیریت داده محور کسب وکار از سلسله وبینارهای دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس ، با عنوان چارچوب اقتصاد داده محور برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت رایانش ابری پیشرو خدمات ابری موتور محرک رشد و توسعه IT در کشور است

رایانش ابری در سال‌های اخیر به عبارتی پر کاربرد میان اهالی تکنولوژی تبدیل شده است. رشد این صنعت در سطح جهانی و همزمان با آن تقاضای کسب‌وکارها در داخل کشور به استفاده از این خدمات به گونه‌ای بوده است که گسترش این خدمات را در کشور می‌طلبد. رشد صنعت ابری در کشور نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم، تمرکز مراکز داده و انسجام میان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی است.

«فیلیمو مدرسه» وارد بازار آموزش مجازی شد

«فیلیمو مدرسه» با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» از امروز (۱۶آذر) به طور رسمی فعالیتش را در حوزه آموزش مجازی آغاز کرد. خدمات این سرویس جدید هلدینگ صبا ایده برای مناطق محروم رایگان است.

مطالب پر بازدید آرشیو