یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

توسط مخابرات؛ سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سرویس تلفن یار با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشترکان، اجرایی می شود.

مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی انجام می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی قطعا انجام می‌شود و امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.

مبین‌نت برترین اپراتور حوزه اینترنت بی‌سیم ثابت در تهران و مراکز استان‌ها شد

مبین‌نت براساس اعلام رسمی وب‌سایت رگولاتوری، به عنوان برترین اپراتور حوزه اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت در تهران و مراکز استان‌ها معرفی شد.

خبر خوش وزیر بهداشت درباره واکسن ایرانی کرونا

وزیر بهداشت گفت: با ورود واکسن کرونای ایرانی به مرحله انسانی، تا اوایل سال آینده خبر خوش ساخت واکسن را به مردم خواهیم داد.

چرا مردم در فضای مجازی خشمگین هستند؟

رییس سابق دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، بر این باور است که در بررسی علل افزایش خشونت اجتماعی بیش از آنکه موضوعات روانشناختی اهمیت داشته باشد، بسترهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حائز اهمیت است.

فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟

از فردا فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیتهای شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.

به دلیل مزاحمت پیامکی قطع بیش از ۳۰۰ هزار سیم کارت های شخصی

۳۳۳ هزار و ۳۵۴ سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع شد.

بهترین اپلیکیشن ها؛ درسیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی می شوند

ثبت نام برای حضور در سیزدهمین جشواره وب و موبایل ایران تا ۳۰ آبان ماه انجام می شود و داوری آثار شرکت کننده در این جشنواره در ۵ شاخه محتوا و خبری، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کار، بازی و سرگرمی و گروه های ویژه از اول آذرماه آغاز می شود.

امکان مشاهده آنلاین صورتحساب تلفن ثابت درپرتال مخابرات

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند صورتحساب خود را از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.

خرید اینترنتی لوازم خانگی بازنشستگان کشوری آغاز شد

با امضای تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری با بانک صادرات ایران و گروه انتخاب به عنوان تأمین‌کننده و فروشنده لوازم خانگی از امروز (یکشنبه ۲۰ مهرماه) این امکان فراهم شده است تا بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری بتوانند کالاهای خانگی مورد نیاز خود را به صورت قسطی و اینترنتی خریداری کنند.

مطالب پر بازدید آرشیو