شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

استادان دانشگاه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه دریافت کردند

در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، علاوه بر مدارس، دانشگاه‌ها نیز کار خود را با برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری آغاز کرده‌اند و در همین راستا، شاتل موبایل بسته ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه به عنوان هدیه برای استادان دانشگاه فعال کرده است.

فیلم آموزشی دروس پایه اول تا دبیرستان

گروه مدرسان دانشگاه صنعتی شریف در یک اقدام خداپسندانه ودر جهت گسترش عدالت آموزشی از دروس پایه اول تا دبیرستان را تدریس و فیلم برداری کرده و بطور رایگان در اختیار دانش آموزان سراسر کشور قرار داده اند

فعال‌سازی نقطه‌ای ۵G برای کاربران خانگی تا اسفند ماه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین برنامه ایران هوشمند، از آغاز به کار رسمی خدمت‌رسانی نسل پنجم ارتباطی در ایران همزمان با توسعه کاربردهای آن در حوزه‌های مختلف خبر داد.

با چالش مجازی سامان، بدوید و جایزه بگیرید

گروه مالی سامان باهدف ترویج ورزش همگانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بزرگ‌ترین چالش دو مجازی را برگزار می‌کند.

راه اندازی نئوبانک ها در ایران تا سال ۱۴۰۰

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ضمن اعلام راه‌اندازی یک تا چند نئوبانک در کشور تا سال ۱۴۰۰ از تهیه اطلس توانمندی‌های هوش مصنوعی در حوزه بانکداری خبر داد و گفت: در زمینه احراز هویت قوی نیز در حال حاضر سند ایرانی این حوزه درحال تدوین ا ست و بعد ازانجام، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

اینترنت رایگان برای هیئت های عزاداری تخصیص یافت

وزارت ارتباطات ارتباطات اعلام کرد: به ۱۸۹۲ هیئت عزاداری در سراسر کشور اینترنت رایگان اختصاص داده شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اعطای تسهیلات به ۴۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی خبر داد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش اعتبارات تسهیلات پرداختی به بازنشستگان خبر داد گفت: با افزایش اعتبارات این ردیف به ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سال جاری ، امکان پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان فراهم شده است.

۴ واقعیت درباره رشد اپلیکشین های موبایلی در جهان

بنابر داده‌های آماری در سال ۲۰۲۰، مردم این روزها اپ‌های بیشتری را دانلود می‌کنند، با سرعت بیشتری نسبت به گذشته با اپ‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و زمان‌ بیشتری در شبانه روز را صرف این اپلیکیشن ها می‌کنند.

اختلال در سرویس های موبایل سامانتل در سراسر کشور

روابط عمومی سامانتل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با صدور اطلاعیه‌ای از احتمال اختلال در شبکه تلفن همراه مشترکین این اپراتور در سراسر کشور خبر داد.

با وجود مشکل کرونا صنعت اپراتوری در آسیا و اقیانوسیه، به سرمایه‌گذاری خود ادامه می‎دهد.

طبق آمار به دست آمده در سال ۲۰۱۹، حدود ۲.۸ میلیارد کاربر تلفن همراه به صورت سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی در آسیا و اقیانوسیه وجود دارند که می‌توان گفت این میزان، حدود ۶۶ درصد تمام کاربران سیم کارت‌های دائمی و اعتباری در دنیا محسوب می‌شود.

مطالب پر بازدید آرشیو