دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

برگزاری وبینار تخصصی هوش تصمیم گیری (Decision Intelligence)

مرکز آموزشهای تخصصی متاکو با همکاری مرکز یادگیری مجازی و الکترونیکی دانشگاه خوارزمی، وبینار تخصصی Decision Intelligence “ هوش تصمیم¬ گیری” را برای اولین بار در ایران برگزار می کند.

جدیدترین خدمت تاکسی اینترنتی تپسی

سرویس «پلاس» به عنوان جدیدترین خدمت تاکسی اینترنتی تپسی راه‌اندازی شد. در این سرویس، خودروهایی با مدل و کیفیت بهتر، کار خدمت‌رسانی به کاربران را انجام می‌دهند.

مجمع عمومی به طور فوق‌العاده سازمان نصر تهران شنبه سیزدهم دی‌ماه برگزار خواهد شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از ساعت ۹ صبح روز شنبه سیزدهم دی ماه برگزار خواهد شد.

از سخت افزارها و خدمات دیجیتالی چینی دوری کنید

وزارت امنیت داخلی آمریکا به شرکتهای آمریکایی درباره استفاده از تجهیزات سخت افزاری و خدمات دیجیتالی که توسط شرکتهای چینی ایجاد شده یا به آنها مرتبطند، هشدار داد.

فراخوان همکاری شرکت کاراشاب از تولید کنندگان محتوا و خدمات دیجیتال

شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب با برند تجاری دیجیتما ، به منظورتوسعه و تکمیل اپلیکیشن این شرکت با هدف نوآوری در ارائه‌ خدمات ارزش افزوده، بر بستر صوت و دیتا از متخصصان دعوت به همکاری می‌کند.

شرکت در جشنواره‌ی اپلیکیشن هپ بانک ملی ایران تا ٢٠ دی تمدید شد

به دلیل استقبال گسترده جوانان، مهلت شرکت در جشنواره اپلیکیشن هپ ویژه نوجوانان (تا ۱۸ سال) که از دوم آذرماه با شعار با هپ رویاهاتو بساز آغاز شده است، تا بیستم دی ماه تمدید شد.

باخت تحقیر آمیز صدا و سیما در برابر فردوسی پور / چه کسی باید پاسخگو باشد؟

استقبال گسترده جوانان از گزارش اینستاگرامی فوتبال توسط فردوسی پور و افزایش چند برابری فالوورهای کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) مهمترین پیامش باخت تحقیرآمیز صداوسیما در برابر فردوسی پور بود.

وبينار اقتصاد داده محور (Data-Driven Economy) دردانشگاه تربیت مدرس برگزار شد

وبینار "چارچوب اقتصاد داده محور" به همت گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس و گروه مشاوران مدیریت داده محور کسب و کار، در روز پنج شنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰، برگزار شد.

همایش مجازی نقد و تحلیل لایحه دولت در مورد مشارکت عمومی – خصوصی برگزار می شود

همایش مجازی نقد و بررسی لایحه مشارکت عمومی و خصوصی دولت ، فردا یکشنبه ۳۰ اذر ۹۹ به صورت مجازی برگزار می شود ؛ و هدف آن تبیین مختصات انقلاب رفتاری در نظام تامین مالی کشور است.

چگونه می‌توان حریم خصوصی و اطلاعات شخصی افراد را محافظت کرد؟

نشست هفتم از مجموعه نشست های افق درتاریخ ۲/۱۰/۹۹ از ساعت ۱۷ الی ۱۹به موضوع حفاظت از داده ها و حریم خصوصی با تمرکز بر حقوق کاربران و وظایف توسعه دهندگان فناوری می پردازد.

مطالب پر بازدید آرشیو