یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

قابلیت پیام های حذف شونده واتس اپ گسترده تر می شود

واتس اپ تصمیم دارد به کاربران خود اجازه دهد هنگام شروع یک چت تازه به طور پیش فرض قابلیت پیام‌های حذف شونده را فعال کنند.

بازار رمزارزها سبز شد، بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار صعود کرد

بازار ارزهای دیجیتال دوباره به رنگ سبز درآمد و بیت‌کوین از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد.

عوارض تجویز فوری نسخه الکترونیکی دارو از اول دی‏‏‏‌ماه نسخه کاغذی به‏‏‏‌طور کامل کنار گذاشته می‏‏‏‌شود

رار است از اول دی‌ ماه، دفترچه‌‌‌‌های کاغذی به‌‌‌‌طور کامل از فرآیندهای درمانی حذف شده و آخرین گام پروژه نسخه الکترونیک برداشته شود. با این‌حال با گذشت ‌‌‌‌ماه‌‌‌‌ها از آغاز این طرح، هنوز ایرادات آن به‌‌‌‌طور کامل رفع نشده و بسیاری از مردم، آنچنان که باید از اجرای این طرح رضایت ندارند.

قطع ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت

۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به علت قطع سگمنت دوم فیبر دریایی متعلق به شرکت GBI در محدوده دریایی بین قطر و امارات دچار قطعی و اختلال شد.

ارائه‌دهندگان اینترنت بی‌کیفیت به مردم معرفی می‌شوند

به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسات کمیته ویژه پایش و بررسی کیفیت اینترنت با هدف بررسی دقیق وضعیت موجود و احصای مشکلات و ارایه برنامه زمان‌بندی برای رفع آنها از سوی اپراتورها برگزار می‌شود و اپراتورهایی که کمترین و بیشترین میزان پیشرفت در اجرای برنامه زمان‌بندی رفع مشکلات را داشته باشند، به مردم معرفی می‌شوند.

سرقت اطلاعات از رایانه‌های شخصی با فایل‌های RTF

گروهی از هکرها تحت حمایت سازمان‌های دولتی تکنیک جدید ساده‌ و البته موثر را برای تقویت کمپین‌های فیشینگ به کار گرفته‌اند تا از این طریق بدافزار خود را روی رایانه‌های شخصی مستقر کنند و اطلاعات مورد نیز دولت‌ها را سرقت کنند.

ورود همراه اول به حوزه هوشمندسازی صنعت لجستیک

همراه اول و شرکت فن‌آوران لجستیک فاخر ایرانیان در راستای طراحی و توسعه راهکارهای هوشمندسازی صنعت لجستیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

سخنگوی کمیسیون طرح صیانت منتشرکنندگان فایل صوتی پیش از شروع جلسه را جاهل خواند

سخنگوی کمیسیون مشترک اعتقاد دارد انتشار فایل صوتی مذاکره هیئت رئیسه این کمیسیون برای به حاشیه بردن طرح صیانت است. او اظهار داشت برخی با شیطنت تنها گوشه‌ای از این صحبت‌ها را منتشر کردند و انتشار آن را به حساب جهل این افراد گذاشته است؛ این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که ویدیو کوتاه منتشر شده واکنش زیادی از سوی فعالین و کارشناسان حوزه فاوا داشته است.

بهترین اقدام پس از گم شدن گوشی چیست؟

گم کردن گوشی هوشمند یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای فرد رخ دهد، با وجود این در چنین شرایطی می‌توانید چند قدم بردارید که دستگاه خود را بازگردانید، یا حداقل از داده‌های خود محافظت کنید.

وزیر ارتباطات: ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر فناوری‌های نوین، اقدامات ایرانسل در حوزۀ توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال، ارائۀ خدمات دیجیتال و نیز اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحقیق و توسعه، نوآوری و بومی‌سازی قرار گرفت. در این مراسم، همچنین هشتمین سایت ۵G ایرانسل، مدرسۀ ایرانسل در روستای توحیدآباد خاش، سایت ارتباطی روستایی (USO) ایرانسل در استان مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی مرکز سوئیچینگ دادۀ ایرانسل در غرب کشور، به صورت آنلاین انجام شد.

مطالب پر بازدید آرشیو