یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

برخی مدیران «بلاک‌چین» را شوخی می‌دانستند/ همکاری بانک مرکزی با مرکز ملی فضای مجازی ضروری‌ست

یک تحلیلگر فضای مجازی می‌گوید: این تصور که با قانونی کردن تبادل رمزارزها در کشور، باقی بازارها آسیب جدی می‌بینند درست نیست چرا که افراد زیادی در همین لحظه مشغول این کار هستند.

پیش‌بینی‌ امنیت سایبری برای سال ۲۰۲۲

همان‌طور که هکرها با گذشت زمان در حملات خود پیچیده‌تر می‌شوند، پیشگیری باید در اولویت سازمان‌ها باقی بماند و آنها با فرهنگ‌سازی امنیت سایبری و اجرای سیاست‌های صحیح امنیتی، جایگاه خود را در فضای مجازی بهبود بخشند.

آپدیت اندروید ۱۲ به همراه One UI ۴ برای سری گلکسی S۱۰ منتشر شد

سامسونگ انتشار اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI ۴ را برای گوشی‌های خود آغاز کرده و به تازگی نوبت به سری گلکسی S۱۰ رسیده تا در چند بازار به این آپدیت دسترسی پیدا کند. اگر شما هم از کاربران این خانواده هستید، می‌توانید به فکر نصب اندروید ۱۲ باشید.

دولت ترکیب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال و حدود اختیاراتش را مشخص کرد

هیات وزیران در راستای تصمیم دولت مبنی بر تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال و تعیین ترکیب و حدود اختیاراتش با هدف راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال و دستیابی به سهم ۱۰ درصدی آن از کل اقتصاد کشور، ترکیب کارگروه مذکور و حدود اختیارات تفویضی خود به آن را تعیین کرد.

خودپردازهای مشارکتی، ATMها را از انحصار بانک‌ها خارج می‌کنند

متخصصان حوزه بانکی و فناوری بر این باورند که فراهم شدن امکان خرید خودپردازهای مشارکتی علاوه بر اینکه خودپردازها را از انحصار بانک‌ها خارج می‌کند تاثیر بسیار خوبی بر اشتغال‌زایی و درآمدزایی دارد. دستگاه‌های خودپرداز تا مدتی تنها در مالکیت بانک‌ها و شرکت‌های مرتبط به بانک‌ها و حوزه فناوری‌ بود، اما در چند سال گذشته با بیشتر شدن نیاز شهروندان به خدمات دستگاه‌های خودپرداز، امکان خرید دستگاه‌های خودپرداز برای اشخاص حقیقی و حقوقی هم فراهم شده است.

تجمع تعدادی از کارکنان مخابرات مقابل مجلس

تعدادی از کارکنان شرکت مخابرات مقابل مجلس تجمع کردند.

سلطانی: برگزاری موفق نمایشگاه تلکام نویدی بر رونق کسب و کار حوزه ict کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام با تاکید بر رویکرد مخابرات به سمت تحول دیجیتال و توسعه پایدار اظهار داشت: جمع بندی نمایشگاه تلکام کاملا مثبت است و توانستیم در نمایشگاه ۲۰۲۱ با هماهنگی انجام شده به اهداف خود احیای دوباره صنایع مخابرات و اطلاع رسانی برسیم.

به دستور دیوان عدالت: کلاب‌هاوس باید رفع فیلتر شود

مجمع دیوان عدالت اداری در حکمی دستور به رفع فیلتر کلاب‌هاوس داده است و توقف اجرای مصوبه دولت دوازدهم را که حکم به جریمه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات را داده بود را باطل کرد.

زارع پور: اینترنت امسال گران نمی‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای افزایش کیفیت اینترنت تلاش می‌کنیم، گفت که تعرفه اینترنت ثابت، طبق قانون مجلس امسال افزایشی نخواهد داشت.

واتساپ در حال آزمایش رابط کاربری جدیدی برای تماس‌های صوتی است

ظاهرا اپلیکیشن پیام رسان واتساپ در حال کار روی رابط کاربری کاملا جدیدی برای بخش تماس‌های صوتی کاربران iOS و اندروید خود است.

مطالب پر بازدید آرشیو