یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

یزدانیان مطرح کرد؛ حمایت پژوهشگاه ICT از پروژه های دانشجویی مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در شرف تفاهم با دانشگاه ها هستیم تا از پروژه های کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس محور های مورد نیاز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور حمایت کنیم.

میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد

همزمان با سفر رییس‌جمهوری به استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با با هدف رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات منصوب شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور احکامی اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را منصوب کرد.

نقش کلیدی شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها

مدیرعامل شرکت ملی پست در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی بر اهمیت حضور فعال روابط عمومی ها در فضای مجازی تاکید کرد.

پروژه‌های توسعه ارتباطی وزارت ارتباطات افتتاح شد

با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه‌های ارتباطی وزارت ارتباطات، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی افتتاح شد.

شناخت، ایده پردازی و خلاقیت، هنر روابط عمومی امروز است

زارعیان استاد ارتباطات و معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که در اداره کل ارتباطات شرکت برگزار شد ، ضمن قدردانی از همکاران این اداره کل و همکاران روابط عمومی های مناطق مخابراتی سراسر کشور روابط عمومی دانش بنیان را الگوی حوزه روابط عمومی امروز دانست.

برگزاری «ایده‌بازار پست» با حضور وزیر ارتباطات

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی شرکت ملی پست با عنوان «ایده‌بازار پست» خبر داد.

معاون و مشاور وزیر ارتباطات از نمایشگاه اینوتکس دیدن کردند

معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از عیسی زارع پور از یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) دیدن کردند.

۷ رسانه صوت‌وتصویر فراگیر مجوز ساترا دریافت کردند

نمایندگان ۷رسانه صوت‌وتصویر فراگیر «توان تی‌وی»، «پایگاه خبری چشم شهر»، «تی‌وی ‌هیرکان»، «تی‌وی صمت»، «خنده»، «کارتونا» و «رواق» با حضور در ساترا، مجوز فعالیت رسمی خود را دریافت کردند.

هشتمین رویداد DM talk برگزار می‌شود

هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی DM talk در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت به صورت حضوری و آنلاین از سوی رسانه دی‌ام‌برد برگزار می‌شود.

مطالب پر بازدید آرشیو