یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

فعالیت ۳۵۰ هزار کسب‌ و کار در بستر اینترنت

مدیر واحد پایش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از فعالیت ۳۵۰ هزار کسب و کار در بستر اینترنت خبر داد؛ البته این آمار کسب‌وکارهای فعال در بستر شبکه‌های اجتماعی را در بر نمی‌گیرد.

راهی برای افزایش سرعت شارژ گوشی‌ها و تبلت‌ها

با وجود آداپتورهای مختلف، همیشه مشخص نیست که کدام یک برای دستگاه شما بهترین است، اما آداپتورهای برق بزرگتر معمولا بهتر هستند، به دستگاهتان آسیبی نمی‌رسانند و شما شانس بیشتری برای شارژ کردن دستگاه با سرعت بیشتر دارید.

وزیر ارتباطات: از گوشی ایرانی استفاده می‌کنم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از زمانی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شده ام از گوشی ایرانی استفاده می کنم این در حالی است که شرکت بومی" جی ال ایکس" (سازنده گوشی ایرانی)هم اکنون در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

انتقال مالکیت گوشی‌های دست‌دوم الزامی است

دارندگان گوشی تلفن همراه برای استفاده از گوشی‌های دست‌دوم که از ابتدا توسط شخص دیگری رجیستر شده، حتما باید فرآیند انتقال مالکیت را انجام دهند تا بتوانند از سیم‌کارت خود روی آن دستگاه استفاده کنند.

کدهای مخفی آیفون چه کاربردی دارد؟

کدهای شماره‌گیر، کدهایی هستند که می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند، از جمله اینکه با شماره‌گیری این کدها در آیفونتان IMEI‌ دستگاهتان را شناسایی کنید و یا ببینید که سیگنال فعلی گوشی‌تان چقدر قوی است.

جدیدترین سری موبایل گوگل؛ موبایل های پیکسل با باتری ۲۴ ساعته رونمایی شدند

گوگل از جدیدترین سری موبایل پیکسل به نام‌های پیکسل ۶ و پیکسل۶ پرو با باتری ۲۴ ساعته و پیشرفته‌ترین دوربین در این مجموعه رونمایی کرد.

رونمایی مدل‌های جدید پیکسل گوگل

گوگل گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را که جدیدترین مدل‌های تلفن هوشمند این شرکت و نخستین مدلهای مجهز به پردازنده تنسور ساخت این شرکت هستند را معرفی کرد.

بیتکوین در آستانه ثبت رکورد قیمتی جدید

بیتکوین در ادامه رکوردزنی های خود وارد کانال ۶۳ هزار دلاری شد.

رمزارزها همچنان در مسیر صعود

بیتکوین کماکان پیشتاز صعود در بازار رمزارزهاست.

رونمایی جدیدترین مدل‌های مک بوک و محصولات دیگر اپل

شرکت اپل دو مدل جدید مک بوک پرو که در ساخت آنها از تراشه های قدرتمند جدید تولید این شرکت استفاده شده است را به همراه نسل جدید ایرباد بی سیمی ایرپاد و یک سرویس اشتراک موسیقی پنج دلاری معرفی کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو