پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

کاربران بلوبانک یک روز در هفته کارمزد تراکنش پرداخت نمی‌کنند

کاربرانی که امروز (سه‌شنبه نهم آذر ماه) با اپلیکیشن بلوبانک تراکنش‌های خود را انجام دهند، هزینه‌ای بابت کارمزد پرداخت نخواهند کرد.

راه اندازی یک نئوبانک جدید

بانک تمام دیجیتال بدون شعبه با مشارکت بانک ایران زمین و شرکت های وب راه اندازی شده است.

تغییر موقت سرشماره پیامکی بانک سامان برای مشترکان ایرانسل

بانک سامان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی، پیامک بانکی مشتریانی که از بستر شبکه ایرانسل استفاده می‌کنند، با سرشماره ۲۰۰۰۰ ارسال خواهد شد.

پرداخت از طریق سامانه «پل» آذرماه جایگزین کارت به کارت می‌شود

سامانه پرداخت لحظه‌ای یا پل به عنوان جایگزینی برای روش کارت به کارت و با هدف سهولت در استفاده از خدمات نقل و انتقال وجوه در آذر ماه رونمایی خواهد شد.

معرفی قابلیت انتقال وجه هوشمند با بلوبانک

ویژگی انتقال هوشمند پول در اپلیکیشن بلوبانک و خدماتی که برای انتقال وجه به کاربران ارائه می‌شود، مشتریان بلوبانک را از نصب اپ‌های بانکی دیگر بی‌نیاز می‌کند.

۲ بانک سابق مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان به بانک سپه مهاجرت کردند

داده‌های ۲ بانک سابق مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان مهرماه سال جاری به سامانه‌های بانک سپه مهاجرت کردند. به این ترتیب داتین رتبه دوم پردازش تراکنش را بر اساس آمار تراکنش‌های شتابی در بین ارائه‌دهندگان کربنکینگ در کشور، به نام خود ثبت کرد.

علی صالح آبادی بیستمین رییس کل بانک مرکزی شد

با پیشنهاد احسان خاندوزی و رای اعتماد هیات وزیران، علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی شد.

چرا ماینرهای ساختمان بورس زودتر متوقف نشد؟

سخنگوی صنعت برق کشور از کشف و ضبط ۸۲ دستگاه ماینر در ساختمان بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و گفت: به محض اینکه کنتور در دوره قرائت قرار می گیرد، افزایش مصرف قابل تشخیص است لذا زمان زیادی از نصب ماینر در شرکت بورس نگذشته بود که شناسایی صورت گرفت.

اطلاعیه بانک توسعه صادرات درباره سیستم عامل IOS ۱۵ گوشی های همراه آیفون

بانک توسعه صادرات ایران با توجه به انتشار نسخه جدید سیستم عامل گوشی آیفون ( IOS ۱۵ ) و عدم سازگاری اپلیکیشن همراه بانک هما و رمزساز ریما با آن، اطلاعیه داد.

تراکنش‌های دریافتی کارت‌به‌کارت هر فرد به ۲۰ تراکنش روزانه محدود می‌شود

بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای تراکنش‌های کارت‌به‌کارت را محدود کرد و طبق آن هر فرد با کد ملی مشخص روزانه می‌تواند ۲۰ تراکنش به صورت کارت‌به‌کارت به حسابش واریز شود. هم‌اکنون برای واریز وجه به روش کارت‌به‌کارت نیز محدودیت وجود دارد.

مطالب پر بازدید آرشیو