پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

بانک‌ها فقط برای دارندگان حساب در آن بانک می‌توانند کارت هدیه صادر کنند

بانک‌ها و موسسات اعتباری فقط برای اشخاصی می‌توانند بن‌کارت یا کارت هدیه صادر کنند که در آن بانک حساب دارند از همین رو بانک‌ها دیگر نمی‌توانند در ازای دریافت پول نقد از مشتریان کارت هدیه صادر کنند و این کارت‌ها فقط از طریق واریز پول به حساب کارت هدیه صادر خواهد شد.

علی صالح آبادی بعنوان رئیس بانک مرکزی ایران منصوب شد

با حکم سید ابراهیم رئیسی علی صالح آبادی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد.

نئوبانک چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

بانکداری سنتی تصویر ساختمان‌های آجری، دستگاه‌های خودپرداز و کاغذبازی را در ذهن شما تداعی می‌کند. اما استارت‌آپ‌های جدید فین‌تکی که با نام نئوبانک شناخته می‌شوند قصد دارند با این پیش‌فرض‌ها مبارزه کرده و بخش دیجیتالی را در اولویت قرار دهند؛ این پلتفرم‌های بانکداری که معمولا به عنوان پلتفرم‌های صرفا دیجیتالی شناخته می‌شوند قرار است تجربه راحت و سریع آنلاین را فراهم کرده و هزینه خدمات را به صفر رسانده یا تا حد زیادی کاهش دهند.

ارزش معاملات الکترونیکی در سال ۹۹ به ۱۰۹۷ هزار میلیارد تومان رسید

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد سالانه این مرکز گفت: ارزش اسمی معاملات الکترونیکی در سال ۹۹ به یک‌هزار و ۹۷ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بیت کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

ارزش بیت کوین با ۹.۷ درصد کاهش به ۳۲۳۱۸ دلار رسید. سرمایه بازار ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا بین ۷.۳ و ۱۲.۹ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته پایین آمده است.

حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شاتل موبایل با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، فناوری‌های جدید، راهکارها و محصولات سازمانی جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

ارزهای دیجیتال سراب یا رویای ثروتمند شدن؟

اخیرا ارزهای دیجیتال به شاه کلیدی برای پولدار شدن آسان برای همه تبدیل شده است، اما آیا واقعا می توان با این شاه کلید به رویای ثروتمند شدن رسید؟

افزایش سرمایه نماد ITMC با کسب مجوز از سازمان بورس

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران بزودی مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی از سازمان بورس و اوراق بهادار را خواهد گرفت.

مقایسه تولید و مصرف برق استخراج رمزارز

یک کارشناس با انتقاد از مقایسه صنعت استخراج بیت‌کوین با مصرف خانگی برق، گفت: مصرف برق استخراج رمزارز در ایران، درمقایسه با تولید برق کشور قابل توجه نبوده و اینکه بخواهیم عدم مدیریت صحیح در صنعت برق را به این صنعت ارتباط دهیم، منصفانه نیست.

سقوط ۵۰درصدی ارزش بیت‌کوین در کمتر از ۴۰ روز

ارزش بیت‌کوین ۱۳درصد در روز یکشنبه پایین آمد و به ۳۲۶۰۱ دلار رسید یعنی ۵۰درصد کمتر از اوج قیمت آن در چهاردهم آوریل.

مطالب پر بازدید آرشیو