جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

در سراسر کشور قبوض کارکرد تلفن ثابت از دوره بعد حذف مي شود

مدير کل ارتباطات و امور بين الملل شرکت مخابرات ايران اعلام کرد در راستاي نهادينه‌سازي فرآيندهاي دولت الکترونيک، از دوره آينده و همزمان با سيکل سوم، قبوض تلفن ثابت به صورت کامل حذف خواهد شد.

درراستای یکپارچه سازی خدمات کدخدماتی 2000جایگزین 1818مخابرات شد

مشتریان تلفن ثابت می‌توانند از این پس برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه 2000تماس بگیرند.

اختلال در مراکز پاسخگویی 2020 و اخطار برای شرکت مخابرات

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ابلاغ اخطار به شرکت مخابرات ایران برای اختلال در مراکز پاسخگویی و سامانه ۲۰۲۰ خبر داد.

فون واژه؛ خاص بودن در دنیای شماره تلفن‌ها

یکی از محصولات ارائه شده در وبسایت‌های ستاره‌سیم و رندترین خدمات مرتبط با فون واژه است. شما می توانید با با ورود به بخش فون واژه در این وب سایت ها سیمکارت فون واژه خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال پيامک تبليغاتي بدون مجوز از تلفن ثابت غيرقانوني است

ارسال پيامک‌هاي تبليغاتي بدون مجوز از طريق تلفن ثابت غيرقانوني است و با متخلفان برخورد قانوني مي‌شود.

مدیرعامل مخابرات اعلام کرد رتبه نهم ایران در دنیا از نظر تعداد مشترکان تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت 62درصد سهم بازار ADSL کشور را در اختیار دارد و از لحاظ تعداد مشترکان تلفن ثابت در دنیا رتبه 9را کسب کرده‌ایم.

تقسیم سود 416 ریالی برای مخابرات ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز برگزار و مبلغ 416 ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران به سهامداران اختصاص داده شد.

نحوه دريافت خلاصه کارکرد و ريز مکالمات از طريق مخابرات

مشتريان شرکت مخابرات ايران مي‌توانند سرويس ريز مکالمات تلفن و همين‌طور خلاصه کارکرد تلفن ثابت خود را از پرتال شرکت مخابرات ايران دريافت کنند.

بیش از 100میلیارد تومان پروژه ارتباطی افتتاح شد

امروز عصر در ارتباط زنده تصویری با مرکز مخابرات کرمانشاه و به دستور حسن روحانی شش طرح ارتباطی با سرمایه گذاری بیش از 100میلیارد تومان افتتاح شد

ادامه کشمکش بر سر «آبونمان» تلفن ثابت مخابرات

در حالي‌ که ديوان عدالت اداري همچنان بر رأي صادرشده درباره ممنوعيت دريافت آبونمان تأکيد مي‌ورزد، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در دفاع از مصوبه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي براي دريافت آبونمان، ابطال رأي صادرشده را درخواست کرده است.

مطالب پر بازدید آرشیو