جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

مهلت پرداخت قبض هاي مخابراتي تمامي استان‌هاي آسيب ديده از سيل را شامل ميشود

شهرهاي چهار استان لرستان، ايلام، گلستان و خوزستان براي پرداخت قبض تلفن ثابت، همراه و ديتا تا پايان ارديبهشت مهلت گرفتند.

حق اشتراک ماهانه جايگزين آبونمان تلفن ثابت شد؟

در حالي که با دستور ديوان عدالت اداري براي حذف آبونمان تلفن ثابت، شرکت مخابرات مدعي شد متحمل خسارت سالانه ??? ميلياردي مي‌شود، ظاهرا قرار است بخشي از اين خسارت با حق اشتراک ماهيانه از تلفن ثابت جبران شود.

گزارش وزير ارتباطات از سيل پلدختر: نصب بالن اينترنتي و ايجاد خط تلفن اضطراري در پلدخت

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به وضعيت ارتباطي در پلدختر گفت: وضعيت ارتباطي در پلدختر به حالت عادي بازگشته و بالن اينترنتي نيز نصب شده است.

گزارش وزير ارتباطات از سيل پلدختر: نصب بالن اينترنتي و ايجاد خط تلفن اضطراري در پلدختر

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به وضعيت ارتباطي در پلدختر گفت: وضعيت ارتباطي در پلدختر به حالت عادي بازگشته و بالن اينترنتي نيز نصب شده است.

دريافت حق اشتراک از مشترکين تلفن ثابت تصويب شد

مجمع عمومي عادي صاحبان سهام شرکت مخابرات ايران، امروز با حضور نمايندگان دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصي سازي، هيأت مديره وصاحبان سهام برگزار شد.

به همت روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛ نخستين جشنواره فيلم مردمي توسعه ارتباطات روستايي برگزار مي‌شود

نخستين جشنواره فيلم 90 ثانيه‌اي «توسعه ارتباطات روستايي» با عنوان «قاب توسعه»، باهدف اطلاع‌رساني درباره سرعت توسعه ارتباطات در روستاها و تأثير آن بر زندگي روستائيان و مهاجرت معکوس، از قاب لنز مردم برگزار مي‌شود.

الزام رگولاتوري به مخابرات؛ خط تلفن ثابت براي متقاضيان بايد يک ماهه داير شود

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، مدت زمان دايري هر خط تلفن ثابت را يک ماه اعلام و مخابرات را ملزم کرد که خطوط متقاضيان را ظرف مدت يک ماه نصب کند.

از گذر به IPv6 چه خبر؟

با توجه به افزايش دستگاه‌هايي که از پروتکل اينترنت استفاده مي‌کنند، در آينده نزديک هيچ IPv4 آزادي باقي نمي‌ماند و همين موضوع لزوم گذر به IPV6 را تأييد مي‌کند؛ اتفاقي که در بيشتر کشورهاي جهان پياده‌سازي شده و مسؤولان در ايران هم به آن تاکيد دارند.

شرکت مخابرات ايران اعلام کرد شرايط سلب امتياز و تخليه خطوط بدهکار تلفن ثابت

شرکت مخابرات ايران شرايط جمع‌آوري، سلب امتياز و تخليه خط تلفن ثابت مشترکان بدهکار را براي 2 نوع خطوط داراي وديعه و داراي هزينه اتصال اعلام کرد.

تعرفه تماس از خط ثابت به همراه در قبوض اخير تغييري نداشته است

برخي مشترکان تلفن ثابت معتقدند که هزينه‌ تماس با تلفن همراه از خطوط ثابت در قبوض‌ ديماه افزايش يافته که مخابرات به اين موضوع پاسخ داده است.

مطالب پر بازدید آرشیو