جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

افزايش تعرفه‌هاي مخابراتي در راه است؟

با وجود دستور ديوان عدالت اداري براي حذف آبونمان تلفن ثابت، ظاهرا مخابرات تصميم دارد تعرفه‌هاي خود را افزايش دهد و اين موضوع در سازمان تنظيم مقررات ارتباطات راديويي در حال بررسي است.

بزرگترين بروز رساني شبکه تلفن روستايي کشور شروع شد

مدير کل ارتباطات و فناوري اطلاعات آذربايجان غربي از بزرگترين بروزرساني شبکه تلفن روستايي کشور به شبکه تلفن همراه در مخابرات منطقه آذربايجان غربي خبرداد و گفت: به منظور ارتقاء کيفيت شبکه، بهبود دسترسي مشترکين روستايي و تقويت پوشش جاده اي استان اين طرح اجرايي شد.

مديرعامل مخابرات ايران اعلام کرد قابليت شارژ مجدد کارت‌هاي تلفن همگاني/جزئيات برقراري تماس تلفني رايگان

قابليت شارژ مجدد کارت‌هاي تلفن همگاني با توجه به نياز برخي از افراد جامعه و راه‌اندازي سرويس "مهمان من" با کاربرد شارژ در مقصد، براي اين‌که تماس تلفني مخاطبان شرکت‌ها هزينه‌اي براي تماس‌گيرنده نداشته باشد، از خدماتي است که خبر راه‌اندازي آن اخيرا توسط شرکت مخابرات ايران اعلام شده است.

راه‌حل مشکلات شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت ثابت

با توجه به عدم برخورداري شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت ثابت از جايگاه موردنظرشان که يکي از دلايلش عدم سرمايه‌گذاري لازم است، مسوولان ارتباطي، راه‌حل را در ادغام اين شرکت‌ها مي‌دانند؛ موضوعي که به سبب توسعه و سرمايه‌گذاري و امکاناتي که تاکنون فراهم کرده اند، به راحتي انجام نمي‌شود.

با ارايه خدمات اشتراکي اپراتور مجازي موبايل و شرکت اينترنتي استفاده از اينترنت ثابت روي سيم کارت موبايل امکان‌پذير شد

يک اپراتور مجازي تلفن همراه و يک ارايه دهنده اينترنت ثابت براي اولين بار خدمات اشتراکي و ترکيبي سيم کارت تلفن همراه و اينترنت ثابت را ارائه کرده‌اند که کاربر مي‌تواند از اينترنت ثابت خود روي سيم کارت نيز استفاده کند.

خطوط تلفن‌ثابت بدهکار بعد از 2 دوره قطع و بعد از يک سال تخليه مي‌شود

معاون مخابرات در پيگيري تخيله خطوط بدهکار تلفن ثابت، گفت: اگر قبض تلفن ثابت 2 دوره متوالي پرداخت نشود قطع دو طرفه مي‌شود و اگر سه دوره متوالي پرداخت نشود براي مشترک نامه اخطار ارسال و بعد از يک سال خط تخليه مي‌شود.

فرآیند عدم پرداخت بدهی تا تخلیه تلفن چقدر طول می‌کشد؟

سخنگوی شرکت مخابرات ایران مدت‌زمان عدم پرداخت بدهی خطوط تلفن ثابت تا قطع یک‌طرف، دوطرفه و درنهایت واگذاری را یک فرآیند یک سال و سه ماهه دانست و گفت: این امکان خیلی ضعیف است که طی فرآیند یک سال و سه ماه اطلاع‌رسانی نشود.

شرایط قطع و تخلیه تلفن ثابت چیست؟

اگر مشترک تلفن ثابت مشمول قطع خط تلفن به دلیل بدهکاری شود، پس از سپری شدن مهلت پرداخت، دارنده پروانه ضمن اطلاع­‌رسانی به مشترک می­‌تواند نسبت به قطع و در ادامه جمع­‌آوری و تخلیه خط تلفن اقدام کند و درصورت تخلیه، مشترک موظف به ارائه درخواست جدید و پرداخت هزینه اتصال است.

به دلیل کابل برگردان؛ بروز اختلال در ارتباط تلفنی مشترکان 4 مرکز مخابراتی

ارتباط تلفنی مشترکان 4 مرکز مخابراتی در تهران به دلیل انجام عملیات کابل برگردان دچار اختلال 3 روزه می شود.

توديع و معارفه در مخابرات همدان

مراسم توديع مهندس قاسم نظري پويا و معارفه مهندس «محمدعلي گرزين» به‌عنوان سرپرست مخابرات منطقه همدان، با حضور مهندس يافتيان عضو هيئت مديره شرکت مخابرات ايران برگزار شد.

مطالب پر بازدید آرشیو