پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري‌هاي دیجیتال

چگونه تصاویر ذخیره شده در اپل واچ را حذف کنیم؟

در این خبر با نحوه حذف یا تغییر تصاویر ذخیره شده در اپل واچ آشنا شوید.

دکتر روحانی :تحولات دیجیتال و الکترونیکی شدن ارائه خدمات برای کشور ضروری است

دکتر روحانی تحولات دیجیتال و الکترونیکی شدن ارائه خدمات را برای کشور ضروری خواند و تصریح کرد: امروز بدون پیشرفت در ارتباطات و فناوری اطلاعات حرف زدن و برقراری ارتباط با جهان امکان‌پذیر نیست و نمی‌توان در دنیای امروز با تحولات شگرف آن، از علم و فناوری عقب ماند.

راهکار احراز هویت «موبایل کانکت» به عنوان جایگزین رمز یک‌بارمصرف رونمایی شد

این راهکار در سرعت و ایمنی فرایند احراز هویت، خدمات بانکی، پرداخت و تجارت الکترونیک کاربرد دارد و از طریق آن احراز هویت، مجوزدهی و شناسایی کاربر واقعی به منظور ارائه خدمات و مدیریت دسترسی‌ها بسیار ساده‌تر و امن‌تر از پیش صورت خواهد گرفت.

ایرانسلی‌ها ۱۳.۲۱ پتابایت اینترنت در یک روز مصرف کردند

حجم مصرف دیتای روزانۀ کاربران شبکۀ اینترنت پرسرعت ایرانسل با عبور از مرز ۱۳.۲۱ پتابایت، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

اپل برچسب‌های جدید حریم خصوصی را به برنامه‌های اپ استور اضافه کرد

اپل به تازگی برچسب‌های حریم خصوصی را به برنامه‌های اپ استور اضافه کرده که کاربران توسط آن‌ها می‌توانند از نحوه استفاده برنامه‌های iOS از اطلاعات شخصی خود مطلع شوند.

سومین سایت ۵G تلفن همراه درتهران راه اندازی شد.

ایرانسل سومین سایت نسل پنجم ایران را در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی کرد. اولین و دومین سایت ۵G ایران، پیش از این در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ساختمان مرکزی ایرانسل به بهره‌برداری رسیده بود.

هشدار مرکز افتا؛ اپلیکیشن هایی که باید از گوشی موبایل خود حذف کنید

محققان امنیتی ۲۱ برنامه تبلیغاتی مخرب را در گوگل پلی کشف کردند که خود را در قالب اپ بازی پنهان کرده‌اند. مرکز افتا از کاربران خواست در صورت وجود این برنامه ها، آنها را از گوشی خود حذف کنند.

چرا مردم در فضای مجازی خشمگین هستند؟

رییس سابق دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، بر این باور است که در بررسی علل افزایش خشونت اجتماعی بیش از آنکه موضوعات روانشناختی اهمیت داشته باشد، بسترهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حائز اهمیت است.

فعال‌سازی نقطه‌ای ۵G برای کاربران خانگی تا اسفند ماه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین برنامه ایران هوشمند، از آغاز به کار رسمی خدمت‌رسانی نسل پنجم ارتباطی در ایران همزمان با توسعه کاربردهای آن در حوزه‌های مختلف خبر داد.

اینترنت رایگان برای هیئت های عزاداری تخصیص یافت

وزارت ارتباطات ارتباطات اعلام کرد: به ۱۸۹۲ هیئت عزاداری در سراسر کشور اینترنت رایگان اختصاص داده شد.

مطالب پر بازدید آرشیو