پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري‌هاي دیجیتال

چگونه تصاویر را قبل از ارسال در واتساپ زمان‌دار کنیم؟

با قابلیت جدید واتساپ می‌توانید تصاویر را به صورت پنهان شونده و زمان دار برای دوستان خود بفرستید.

آغاز پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب

صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری یوتیوب که برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا در سرویس ویدیوی کوتاه Shorts برنامه ریزی شده بود، آغاز به کار کرد.

فراهم شدن امکان تمدید اتوماتیک سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات

مشترکان پس پرداخت اینترنت پرسرعت مخابرات از این پس می توانند با فعال کردن " مدیریت تمدید اتوماتیک سرویس" در پنل خود سرویس فعلی و فعال خود را مدیریت و تمدید کنند.

فرصت ویژه برای استفاده از خدمات زیرساخت ابری ایرانسل

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در زمینه هدایت کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به سمت تحول دیجیتال، خدمات زیرساخت ابری (Infrastructure as a Service- IaaS) را ارائه می‌کند.

خدمات هوش مصنوعی در شرکت ارتباطات زیرساخت توسعه می یابد

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای همکاری در پروژه توسعه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در شرکت ارتباطات زیرساخت فراخوان داد.

آیا رایانه شما توانایی اجرای «ویندوز ۱۱» را دارد؟

ممکن است فکر کنید فرآیند پذیرش یا عدم پذیرش نسخه بعدی سیستم عامل مایکروسافت موسوم به «ویندوز ۱۱» در رایانه فعلی شما فرآیند آسانی باشد.

طراحی سیستم ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی سیستم ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی شد.

زیگ؛ سرویس آنلاین تنظیم جلسات فارسی و انگلیسی

زیگ یک استارت‌آپ بین‌المللی برای سرویس هماهنگی، تنظیم سریع و بی‌دردسر جلسه، قرار و دیدار است که پس از پایان دوره تستی، از یک تیر ۱۴۰۰ به‌شکل عمومی در اختیار کاربران ایرانی و خارجی قرار گرفته است.

ویندوز ۱۱ SE رویت شد: نسخه سبک‌تر ویندوز ۱۱ مایکروسافت؟

مایکروسافت چندین بار با نسخه‌های سبک سیستم عاملش خواسته با کروم او اس گوگل رقابت کند که جدیدترین تلاش آن مربوط به حالت S Mode در ویندوز ۱۰ می‌شود. حالا ظاهرا ردموندی‌ها می‌خواهند یکبار دیگر با ویندوز ۱۱ SE شانس خود را امتحان کنند، سیستم عاملی که شاید نسخه سبک‌تر ویندوز ۱۱ باشد.

تأیید داروی درمان آلزایمر در آمریکا پس از ۲۰ سال

سازمان غذا و داروی آمریکا نخستین داروی جدید در ۲۰ سال گذشته را برای درمان بیماری آلزایمر تأیید کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو