پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

کارکنان آمازون و گوگل خواستار لغو قرارداد همکاری با ارتش صهیونیستی

ائتلافی از کارکنان شرکت های آمازون و گوگل با انتشار نامه ای سرگشاده خواستار لغو همکاری و قراردادهای دوجانبه این شرکت ها با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی شدند.

بیش از ۷۰ کسب و کار جدید به واسطه فناوری همگرا ایجاد شد

مدیر مرکز راهبردی فناوری های همگرای معاونت علمی و فناوری گفت: تاکنون ۶ دوره پیش شتابدهی برای توسعه محصولات برگزار کردیم و تعداد ۷۴ کسب و کار نوپای همگرا ایجاد شده است.

گرایش‌های برتر فناوری‌ در کسب و کار چیست؟

محققان معتقدند، در دهه آینده پیشرفت فناوری بیشتری را نسبت به ۱۰۰ سال گذشته تجربه خواهیم کرد و درک اثرات این تغییر می‌تواند از شوک‌های ناگوار به سیستم، افراد و سازمان‌ها جلوگیری کند البته کسب و کارهایی که بیشترین پیشرفت در زمینه فناوری را داشته باشند، از نظر سرمایه‌گذاری نیز در مکان مناسبی قرار دارند.

شوک کمبود قطعه به بازار رایانه شخصی

فروش جهانی رایانه در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به دلیل کمبود قطعات و موانع لجستیکی با کندترین نرخ از شروع پاندمی تاکنون رشد کرد.

رفع ممنوعیت واردات گوشی‌های شیائومی/مشکل کدام مدل‌ها رفع شد؟

انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد به‌دنبال ممنوعیت واردات برخی از مدل‌های پرمصرف گوشی شیائومی به‌دلیل مشکل عدم مسیریابی صحیح سرشماره‌های اضطراری، اکنون با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، ممنوعیت واردات آن‌ها طی روزهای آینده برداشته خواهد شد.

گوشی‌های تلفن همراه؛ محصول فناوری‌های همگرا

رئیس مرکز راهبردی فناوری‌های همگرای معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان این‌که گوشی‌های تلفن همراه محصول فناوری‌های همگراست، گفت: در گوشی تلفن همراه فناوری‌هایی چون نانو، الکترونیک، ارتباطی و ... همگرایی دارند اپلیکیشن‌ها نرم‌افزار علوم شناختی بوده و حتی حسگرهای سلامت هم به گوشی تلفن همراه راه یافته اند، به عبارتی این ترکیبی از فناوری‌های همگرایی(NBIC) در گوشی‌های تلفن همراه است.

هوای سرد گوشی را منفجر می‌کند

یک کارشناس ادعا کرد که هوای سرد می‌تواند منجر به انفجار باتری موبایل‌ها شود.

رندرهای گلکسی A۱۳ ۵G منتشرشد: ارزان‌ترین موبایل ۵G سامسونگ

سامسونگ در تلاش است تا مثل بسیاری از برندها گوشی‌های ۵G بیشتری را به دست کاربران برساند. این شرکت به‌زودی از ارزان‌ترین موبایل ۵G خود با نام گلکسی A۱۳ ۵G پرده برمی‌دارد که به‌تازگی رندرهای آن به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.

فیس بوک توسعه محصول را به تعویق انداخت

فیس بوک فرایند توسعه محصول خود را کند کرده تا با توجه به افشاگری کارمند سابقش بررسی اعتباری درباره شرکت انجام دهد.

مطالب پر بازدید آرشیو