پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

عقبگرد ارزهای دیجیتالی

قیمت بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم کاهش پیدا کرد.

قطع فیس بوک ابعاد گسترده ای به خود گرفت/ ضرر ۷ میلیارد دلاری زاکربرگ

به دنبال گذشت چهار ساعت از قطع دسترسی به فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ اخبار متنوع و عجیبی در مورد ابعاد این رویداد بی سابقه منتشر شده است.

مک بوک پروی جدید اپل پاییز عرضه می‌شود

بعد از به‌روزرسانی آیفون، آی پد و ساعت اپل، گفته می‌شود این شرکت به دنبال عرضه مدل جدیدی از لپ تاپ مک بوک پرو در پاییز سال جاری میلادی است.

چرا ماینرهای ساختمان بورس زودتر متوقف نشد؟

سخنگوی صنعت برق کشور از کشف و ضبط ۸۲ دستگاه ماینر در ساختمان بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و گفت: به محض اینکه کنتور در دوره قرائت قرار می گیرد، افزایش مصرف قابل تشخیص است لذا زمان زیادی از نصب ماینر در شرکت بورس نگذشته بود که شناسایی صورت گرفت.

اپل همچنان به دنبال عرضه نسل سوم ایرپاد در سال ۲۰۲۱ است

اگرچه نسل سوم ایرپاد در مراسم ۲۳ شهریور اپل در کنار آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ معرفی نشد، اما گزارشی جدید می‌گوید این دستگاه همچنان در دست ساخت است و مطابق برنامه تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

ارائه بیش‌از ۶ هزار خدمت صادراتی به ورود شرکت‌های دانش بنیان به بازارهای جهانی‌

یک هزار و ۹۷۹ شرکت از خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری استفاده کردند و بازار جهانی خود را توسعه دادند

شرکت مدیریت شبکه برق ایران: حفر چاله و پنهان کردن ماینتر جریمه سنگین دارد

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: حفر چاله برای پنهان کردن دستگاه های استخراج غیر مجاز رمزارز در خانه های روستایی یا هر مکان دیگری مشمول جریمه سنگین می شود.

کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز افزایش یافت

در هفته گذشته، ۱۹۴ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز به تعداد ۲۲۲۷ دستگاه و به ظرفیت ۴۵۲۷ کیلووات در کشور کشف شد.

نحوه حمایت از شرکت‌های فاوا اعلام شد

اشتغال‌زایی شرکت‌های فاوا، حمایت از توسعه پلتفرم‌ها و عرضه‌کنندگان روی پلتفرم و حمایت از عرضه محصولات سنتی بر بستر آنلاین از طریق برنامه بند الف تبصره ۱۸ مورد حمایت قرار گرفت.

اپراتور مجاز به فروش اجباری مودم نیست/ هزینه راه‌اندازی مودم

در صورت درخواست مشترک برای ‌راه‌اندازی مودم از اپراتور خدمت‌دهنده، هزینه آن به عهده مشترک و سقف تعرفه ‌راه‌اندازی خدمت، ۱۵ هزار تومان است اما ارایه‌کننده خدمت مجاز به فروش اجباری مودم به مشترکان نیست.

مطالب پر بازدید آرشیو