پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

توقف تولید زودتر از انتظار آیفون ۱۲ مینی در پی استقبال پایین کاربران

اپل سال گذشته میلادی از آیفون ۱۲ مینی رونمایی کرد تا با نمایشگر کوچکتر، مناسب کاربرانی باشد که به دنبال گوشی‌های کامپکت هستند. اما چند ماه پس از عرضه، گزارش‌های متعددی از استقبال پایین کاربران از این دستگاه منتشر شد و حالا گزارشی جدید ادعا می‌کند که کوپرتینویی‌ها تولید این مدل را متوقف کرده‌اند.

طبق اعلام مرکز ماهر؛ ۹۰ آسیب‌پذیری در سیستم‌عامل اندروید شناسایی شد

مرکز ماهر با اعلام شناسایی بیش از ۹۰ آسیب‌پذیری موجود در دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل ‫اندروید از کاربران خواست سریع‌تر نسبت به به‌روزرسانی سیستم‌عامل‌های آسیب‌پذیر اقدام کنند.

اپل صدرنشین بازار گوشی‌های ۵G در فصل اول ۲۰۲۱ شد؛ سامسونگ در رتبه چهارم

اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با عرضه حدود ۴۰.۴ میلیون دستگاه آیفون ۱۲، صدرنشین بازار موبایل‌های ۵G‌ شد. با وجودی که میزان عرضه موبایل‌های در فصل اول ساری جاری میلادی نسبت به فصل چهارم ۲۰۲۰ افت ۲۳ درصدی را تجربه کرد، اما همچنان قدرت بازار ۵G را در دست دارد.

معرفی ۶ قابلیت جدید اندروید

اندروید اطلاعاتی را درباره شش قابلیت جدید منتشر کرد که تابستان امسال قابل دسترس خواهند شد.

دستور اجرای رجیستری تبلت و ساعت: گرانی جدید کالاهای دیجیتال در راه است؟

پس از گذشت چند ماه از تصویب طرح رجیستری موبایل واره‌ها، به نظر می رسد سرانجام قرار است این طرح اجرایی شود و تمام دستگاه های سیم کارتخور در سامانه همتا ثبت شوند.

این ویژگی‌های iOS ۱۵ برای آیفون‌های قدیمی منتشر نمی‌شوند

اپل هفته گذشته از سیستم عامل iOS ۱۵ با قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرد و آن را در اختیار کاربران آیفون ۶s و مدل‌های جدیدتر قرار می‌دهد. با این وجود، برخی ویژگی‌ها تنها در اختیار آیفون XS و آیفون‌های جدیدتر قرار می‌گیرند.

طرح رجیستری تبلت‌ها و دستگاه‌های سیم‌کارت خور از ابتدای تیرماه اجرا می‌شود

رجیستری تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های سیم کارت خور از ابتدای تیرماه اجرایی می‌شود.

قابلیت جدید اپل در برخی کشورها غیرقابل دسترس است

قابلیت Private Relay جدید اپل که در کنفرانس WWDC ۲۰۲۱ رونمایی شد، برای کاربران برخی کشورها از جمله چین غیرقابل دسترس است.

گوشی‌های شیائومی به حسگر پیشرفته برای هشدار زلزله مجهز می‌شوند

شیائومی قصد دارد گوشی‌های موبایل خود را به حسگر جدید و پیشرفته‌ای مجهز کند که می‌تواند زلزله‌های احتمالی یک منطقه را تشخیص دهد و با هدف جلوگیری از وقوع فاجعه آن را به کاربران اطلاع دهد.

همه مدل‌های آیفون‌ ۱۳ به سنسور لیدار مجهز می‌شوند

همه مدل‌های آیفون ۱۳ به سنسور لیدار مجهز می‌شوند؛ حافظه یک ترابایتی در مدل‌های پرو هرچه به ماه سپتامبر و زمان رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون ۱۳ نزدیک‌تر می‌شویم، خبرها و شایعات بیشتری پیرامون این گوشی و مدل‌های مختلف آن به گوش می‌رسد.

مطالب پر بازدید آرشیو