پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

جذاب‌ترین امکانات سری جدید آیفون اپل

سری جدید آیفون اپل دستکم سه دوربین جدید و قابلیتهای ضبط ویدیویی جذاب و حرفه ای خواهد داشت که ارتقای بزرگی نسبت به مدلهای قبلی محسوب می شود.

شیائومی پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شد

گزارش شرکت تحقیقاتی «کانترپوینت» نشان می‌دهد که شیائومی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ برای اولین بار جایگاه پرفروش‌ترین برند موبایل جهان را از سامسونگ و اپل ربوده است.

گزارش به نیروی مجری قانون؛ اپل قابلیت جدید برای ردیابی تصاویر کودک آزاری اجرا می کند

اپل برای کمک به نیروهای مجری قانون و ردیابی تصاویر کودک آزاری قابلیت جدیدی را راه اندازی می کند که عکس ها را قبل از آپلود شدن در آی کلود بررسی می کند.

مشخصات کامل اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی شارژ بی‌سیم مغناطیسی منتشر شد

ریلمی در جریان رویداد رونمایی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart، برخی مشخصات گوشی مفهومی ریلمی GT فلش، اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد. اکنون مشخصات کامل این گوشی به صورت کامل به اشتراک گذاشته شده است.

سخنگوی گمرک اعلام کرد گوشی در صدر واردات/ ممنوعیتی در کار نیست، گران نکنید

طبق اعلام مسئولان گمرک ایران، واردات گوشی در سال جاری نه تنها کم نشده بلکه ترخیص قطعی آن افزایش نیز داشته است. از سویی هنوز هیچ ابلاغی در مورد ممنوعیت واردات برند خاصی به گمرک وجود نداشته و ممنوعیتی اعمال نشده است؛ بنابراین طرح مطالبی با عنوان عدم واردات یا کاهش آن نمی تواند بهانه ای برای گران فروشی گوشی باشد.

جزئیات تازه از پرونده لغو رجیستری ۳۴۰۰ گوشی

به دنبال درخواست نمایندگان اتحادیه‌های مربوطه و صاحبان حدود ۳۴۰۰ گوشی تلفن همراه که رجیستری آنها لغو و غیرفعال شده بود، طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط موضوع بررسی و مقرر شد که درخواست صاحبان کالا به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منعکس و مجدد بررسی انجام شود، در این بین ادعاهای مطرح شده قابل تامل است.

ایجاد ۴۳ هزار شغل پایدار با تولید تلفن‌همراه در داخل کشور

با اجرایی شدن طرح وزارت ارتباطات درباره حمایت از تولید گوشی همراه، برای ۴۳ هزار نفر شغل پایدار به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

چگونه گوشی گمشده یا دزدیده‌ شده را پیدا کنیم

همه ما در گوشی‌های هوشمند خود فایل‌ها و داده‌هایی داریم که از دست دادن آنها یا دسترسی غریبه‌ها به این اطلاعات خسارت سنگین و گاه جبران‌ناپذیری را وارد می‌کند. خوشبختانه امروزه راهکارهایی برای ردیابی گوشی‌های هوشمند وجود دارد و کاربران می‌توانند از طریق برنامه‌هایی مثل Find My Mobile سامسونگ، گوشی گمشده خود را پیدا کنند یا در زمان سرقت به اطلاعات داخل گوشی دسترسی داشته باشند.

رجیستری تبلت‌ها اجرایی شد

تبلت‌های برند لنوو از روز گذشته (۲ مرداد) مشمول طرح رجیستری شدند و از این پس خریداران، پس از استعلام اصالت، برای فعال‌ کردن این تبلت‌ها در شبکه مخابراتی کشور، باید همراه کالا، کد فعال‌سازی دریافت کنند.

بازار گوشی در خطر کمبود و گرانی

فعالان بازار با تاکید بر رشد واردات گوشی‌های شیائومی در ماه‌های اخیر و برخورداری این محصولات از تکنولوژی روز و در عین حال قیمت مناسب برای مصرف‌کننده، معتقدند که ممنوعیت واردات مدل‌های پرمصرف، تعادل بازار را بهم می‌زند ‌و مردم را از برخورداری از گوشی‌های با کیفیت مطلوب ‌و مقرون‌به‌صرفه محروم می‌کند.

مطالب پر بازدید آرشیو