پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

اپل تمام آیفون‌های سال ۲۰۲۲ را به ۵G مجهز می‌کند

اپل که سال گذشته گوشی‌های آیفون خود را در دو مدل ۵G و ۴G ارائه کرده بود در سال آینده قرار است برای اولین بار تلفن‌همراه ارزان خود را نیز تغییر داده و تمام آنها را به ۵G مجهز کند.

نمایشگر آیفون جدید همیشه روشن می ماند

براساس گزارشی جدید احتمالا آیفون های جدید مجهز به نمایشگری خواهند بود که همیشه روشن می ماند و همزمان به حفظ شارژ باتری نیز کمک می کنند.

حدود قیمت گلکسی A۲۲ ۵G سامسونگ چقدر است

گوشی سامسونگ گلکسی A۲۲ ۵G اوایل تیر ماه با قیمت پایه ۲۳۰ یورو وارد بازار اروپا شده بود. اکنون قیمت اقتصادی‌ترین موبایل ۵G سامسونگ در بازار هند نیز مشخص شده است. کنار هم قرار دادن قیمت بازارهای مختلف می‌تواند یک حدود قیمت از این محصول را در بازار ایران ارائه کند.

اپل ساخت آیفون‌های مینی را متوقف کرد

بر اساس اخبار اخیرا منتشر شده، شرکت اپل پیش از فرا رسیدن سومین سالگرد عرضه گوشی‌های آیفون مینی تولید این سری را متوقف کرده است.

شیائومی با عبور از اپل، دومین شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند شد

شرکت تحقیقاتی Canalys شیائومی را به عنوان دومین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند جهان از نظر میزان عرضه‌ی محصول معرفی کرد.

زمزمه‌های جلوگیری از واردات برخی از برندهای گوشی

اخباری از ممنوعیت واردات برخی مدل‌های پرتقاضای موبایل به علت مشکل عدم مسیریابی صحیح سرشماره‌های اضطراری، به گوش می‌رسد که درصورت اجرای این ممنوعیت، با توجه به سهم قابل توجه در بازار و مقرون‌به‌صرفه بودن این مدل‌ها در مقایسه با سایر برندها، مشکلاتی را در عرضه و تقاضا و تامین گوشی مورد نظر کاربران ایجاد خواهد کرد.

رجیستری تبلت از دوم مرداد با برند لنوو آغاز می‌شود

با ادامه روند رجیستری دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور، تبلت برند لنوو از تاریخ دوم مرداد و سایر تبلت‌ها از نهم مردادماه به محض ورود مسافران به کشور مشمول رجیستر می‌شوند.

ذخیره اطلاعات دیجیتالی واکسن در گوشی‌های اندرویدی

گوگل به کاربران اجازه می دهد سوابق واکسیناسیون خود را به راحتی در دستگاههای اندرویدی ذخیره کنند.

دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور را تا پیش از ۱۲ تیر فعال کنید

رجیستری ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور از ۱۲ تیرماه کلید می‌خورد و تجهیزاتی که پس از این تاریخ فعال شوند، باید رجیستر شوند، به همین دلیل لازم است اگر افرادی که این دستگاه‌ها را دارند، تا قبل از تاریخ‌های تعیین‌شده، سیم‌کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده از سرویس گرفتن دستگاه خود مطمئن شود.

ارائه خدمات سامانه همتا در دفاتر پیشخوان دولت

خدمات سامانه همتا علاوه بر آنلاین به صورت حضوری و در دفاتر پیشخوان نیز انجام می‌شود.

مطالب پر بازدید آرشیو