پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

واردات شیائومی نصف شد

انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد پس از اعمال ممنوعیت واردات مدل‌های پرتقاضای شیائومی از ابتدای تیرماه، واردات این برند در مردادماه ۵۰ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۵۰ درصدی واردات گوشی‌های شیائومی به کشور در ماه مرداد

انجمن واردکنندگان موبایل در توئیتی اعلام کرد که محدودیت در واردات برخی مدل‌های گوشی‌ به کشور باعث کاهش ۵۰ درصدی واردات شیائومی در مردادماه شده است.

دستوری علیه رانت واردات موبایل

حتما همه با طرح سامانه شناسایی گوشی تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم‌کارت یا همان رجیستری آشنایی دارید. طرحی که از سال ۱۳۹۶ با آیفون آغاز شد و سپس تمامی برندهای گوشی تلفن همراه موجود در بازار ایران را دربرگرفت و هدف از اجرای آن هم این بود که صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند در شبکه اپراتوری فعال شوند.

شایعه جدید درباره ارتباط ماهواره ای آیفون جدید اپل

یک تحلیلگر معروف مدعی شد نسل جدید آیفون که احتمالا آیفون ۱۳ نام خواهد داشت، شامل پشتیبانی برای تماسها و پیامهای ماهواره ای خواهد بود.

فراخوان اپل برای تعمیر گوشی‌های معیوب آیفون ۱۲

شرکت اپل اعلام کرد درصد کوچکی از مدلهای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مشکل صوتی دارند و قول داد گوشی‌های معیوب را تعمیر کند.

چگونه‌ با دوربین‌ گلکسی‌های سامسونگ ویدئوی تایم‌لپس بگیریم؟

عکاسی تایم‌لپس (Timelapse) طی سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته و ویدئوهای آن را در آگهی‌های تبلیغاتی، فیلم‌ها و مستندها، کلیپ‌های شبکه‌های اجتماعی و... می‌بینیم.

هواوی دوباره صدرنشین بازار تلفن هوشمند خواهد شد

رییس هیات مدیره هواوی اعلام کرد اگرچه تحریمهای آمریکا کسب و کار تلفن هوشمند این شرکت را فلج کرد اما ما تسلیم نمی شویم و قصد داریم دوباره به صدر این بخش برگردیم.

اندروید ۱۲ قابلیت کنترل موبایل با حالت صورت را ممکن می کند

در نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ قابلیت هایی برای کنترل موبایل با حالات صورت ارائه شده است.

زمان عرضه گوشی پیکسل ۵ ای مشخص شد

منابع مطلع می‌گویند شرکت گوگل به احتمال زیاد گوشی پیکسل ۵ ای را در تاریخ ۱۷ آگوست یعنی فردا عرضه خواهد کرد. این گوشی دارای باتری بزرگ‌تری خواهد بود.

سامسونگ از نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ‎۳ رونمایی کرد

امروز سامسونگ در جدیدترین رویداد آنپکد خود دست پر حضور داشت و از دو گوشی تاشو، ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی کرد. اما کره‌ای‌ها به همین محصولات بسنده نکردند و نسخه ویژه آن‌ها را هم معرفی کردند که تحت نسخه تام براون روانه بازار می‌شوند. تمام محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ در این نسخه ویژه به فروش خواهند رسید.

مطالب پر بازدید آرشیو