شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

سامسونگ اولین نمونه تصویر دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را به اشتراک گذاشته است؟

سامسونگ در حالی قرار است روز چهارشنبه با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد خود از گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ رونمایی کند که تاکنون تمام مشخصات آن‌ها فاش شده است. حالا هم به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها اولین نمونه تصویر ثبت شده با دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را منتشر کرده‌اند.

فراهم شدن امکان خرید اقساطی با همکاری پست بانک و دیجی‌کالا

همکاری مشترک دیجی‌پی، دیجی‌کالا و پست بانک ایران، امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را با سرعتی بالاتر برای کاربران فراهم کرده است و به‌زودی در مناطق روستایی و کم‌برخوردار هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

فناپ از کنتور گاز هوشمند رونمایی کرد

محصول جدید شرکت فناپ زیرساخت، که پلتفرمی در حوزه اینترنت اشیا (IoT) است، امکان کنترل و مدیریت کنتورهای گاز و خوانش از راه دور داده‌ها را فراهم می‌کند.

بررسی تفاوت گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ وارد شده به بازار ایران

در تولید هر گوشی موبایل دو عامل مهم، به جز برند آن نقش دارد: کشور تولید‌کننده و کشور سفارش‌دهنده. این دو عامل شاید در چشم خریدار خُرد چندان تاثیرگذار نباشد اما در خروجی محصول نهایی تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. داریا همراه پایتخت، واردکننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، در سال‌های گذشته سعی کرده تا این دو عامل مهم را برای واردات خود در نظر بگیرد.

لیون‌کامپیوتر با رونمایی از هویت بصری جدید از برنامه ورود به بازارهای جهانی خبر داد

مدیر عامل و بنیان گذار لیون کامپیوتر در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید این برند با بیان اینکه این برند قرار است با برداشتن گام‌های جدی‌تر وارد حوزه تولید شود، از برنامه‌ ورود لیون کامپیوتر به بازارهای جهانی خبر داد.

علی‌بابا پلاس؛ پلتفرمی برای اشتراک تجربه کاربران از سفرها

علی‌‌بابا پلاس قصد دارد با تجمیع نظرات و تجربه‌های مردم از سفرهای خود به ارتقای کیفیت صنعت گردشگری کمک کند.

حرف های عمو مردکی درتله کام ۲۰۲۱

تله کام ۲۰۲۱ با همه کوچکی نسبت به بیست و یک دوره پیشین خود به پایان رسید. آنچه احتمالا از این نمایشگاه باقی مانده است تا اثربخشی این نمایشگاه مهم حوزه مخابرات را به تصویر بکشد لزوما نه رویدادهای برگزاری است که حرف های غیررسمی بازدید کنندگان آن در گفتگوهای میان فردی هم می تواند باشد.

مدیرکل بازاریابی مبین نت : تحول دیجیتال را با مسیر سبز از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ دنبال می کنیم

مدیرکل بازاریابی و فروش انبوه شرکت مبین نت اظهار داشت : مبین نت علاوه بر فعالیت های قبلی خود در فروش اینترنت خانگی ، تم تحول دیجیتال را با عنوان «مسیر سبز» از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ برنامه ریزی کرده است .

معرفی برنامه‌ها و سرویس‌های دیجیتال همراه اول در ایران تلکام۲۰۲۱

بزرگترین رویداد ارتباطاتی کشور از فردا به مدت چهار روز با حضور گسترده همراه اول در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

هشدار مخابرات درباره سوءاستفاده از تلفن ثابت

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت:هیچ گونه تماسی از سوی شرکت مخابرات ایران برای پرداخت جوایز یا اعلام برندگان از طریق رسانه های جمعی با مشترکان این شرکت صورت نمی گیرد .

مطالب پر بازدید آرشیو