پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

هشت توصیه برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی

گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی مثل روز اولی که از جعبه خارج کرده بودید کار نمی‌کنند و اپلیکیشن‌های نصب شده، بازی‌ها و فایل‌های اضافی (جانک فایل) روی عملکرد آنها تاثیر منفی می‌گذارند.

اپل کاربران را مجبور به خروج از iOS ۱۴ می‌کند

اپل دیگر به کاربران اجازه نمی‌دهد با به‌روزرسانی‌های امنیتی در iOS ۱۴ بمانند.

آپدیت اندروید ۱۲ به همراه One UI ۴ برای سری گلکسی S۱۰ منتشر شد

سامسونگ انتشار اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI ۴ را برای گوشی‌های خود آغاز کرده و به تازگی نوبت به سری گلکسی S۱۰ رسیده تا در چند بازار به این آپدیت دسترسی پیدا کند. اگر شما هم از کاربران این خانواده هستید، می‌توانید به فکر نصب اندروید ۱۲ باشید.

حقه‌های آیفون که بیشتر مردم نمی‌دانند

ویژگی‌های مخفی بسیاری در آیفون به همراه میانبرهای داخلی مفیدی وجود دارد که ممکن است کاربران از آنها خبر نداشته باشند، از آن جمله میتوان به ویژگی PDF کردن صفحات وب و تماس‌ اضطراری از مخاطبان خاص اشاره کرد.

بهترین اقدام پس از گم شدن گوشی چیست؟

گم کردن گوشی هوشمند یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای فرد رخ دهد، با وجود این در چنین شرایطی می‌توانید چند قدم بردارید که دستگاه خود را بازگردانید، یا حداقل از داده‌های خود محافظت کنید.

فروش کیلویی موبایل، تبلت و لپ تاپ متوقف شد

حاکم شرع اموال تملیکی، دستور توقف فروش کیلویی کالاهایی مانند تلفن همراه را صادر کرد.

اشتباهاتی که نباید هنگام استفاده از گوشی‌های اندرویدی انجام داد

اشتباهاتی هنگام استفاده از گوشی‌های اندرویدی وجود دارد که ممکن است به کلاهبرداران برای نصب بدافزار و باج‌افزار کمک کند و برای جلوگیری از این اتفاق، لازم است از این اشتباهات خودداری کنید.

گوگل Recorder صدای کاربر را به سه زبان مختلف ترجمه می‌کند

کاربران گوشی‌های سری پیکسل ۶ در نسخه جدید گوگل Recorder می‌توانند محتوای صوتی را به زبان‌های فرانسوی، آلمانی و ژاپنی ترجمه کنند و برای این کار نیازی به اتصال به اینترنت نیز وجود ندارد.

وزیر ارتباطات: از گوشی ایرانی استفاده می‌کنم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از زمانی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شده ام از گوشی ایرانی استفاده می کنم این در حالی است که شرکت بومی" جی ال ایکس" (سازنده گوشی ایرانی)هم اکنون در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

جدیدترین سری موبایل گوگل؛ موبایل های پیکسل با باتری ۲۴ ساعته رونمایی شدند

گوگل از جدیدترین سری موبایل پیکسل به نام‌های پیکسل ۶ و پیکسل۶ پرو با باتری ۲۴ ساعته و پیشرفته‌ترین دوربین در این مجموعه رونمایی کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو