جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري‌هاي دیجیتال

افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت در کشور ظرف سه سال آینده

وزیر ارتباطات از افزایش صدبرابری سرعت اینترنت در کشور خبر داد و گفت: در حال انجام پروژه‌ فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTH) هستیم.

تندروهای مجلس به نام ساماندهی به دنبال محدودیت اینترنت هستند

پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که خواست مردم در طرح صیانت مستتر نیست ما آن را قبول نداریم.

واکنش شورای نگهبان به ابطال احتمالی طرح صیانت

سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح صیانت از فضای مجازی اعلام کرده با توجه به این‌که نمی‌دانند مصوبه مجلس چه خواهد بود نمی‌توانند درباره آن اظهارنظر قطعی داشته باشند. او همچنین اعلام کرده که موافقان و مخالفان این طرح باید در یک فضای آرام به تبادل نظر با یکدیگر بپردازند.

رسالت وزارت فرهنگ، ایمن سازی فضای مجازی است

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ، تدوین نظام رده‌بندی محتوای فضای مجازی را از اولویت‌های قطعی این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: رسالت وزارت فرهنگ، سالم سازی و ایمن سازی فضای مجازی است.

مردم با زور به پلتفرم‌های داخلی کوچ نمی‌کنند

انتظار اینکه مردم با بسته شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به پلت‌فرم‌های داخلی کوچ کنند محقق نخواهد شد.

مصوبه طرح صیانت رسما لغو شد

یک نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفتکه هیئت رئیسه نظر معاونت قوانین در مورد طرح صیانت را تأیید کرده مصوبه طرح صیانت رسما لغو شد.

امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی به صحن علنی

نماینده مردم اردبیل در مجلس از امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی از کمیسیون مشترک به صحن علنی خبر داد و گفت: این طرح باید مورد بررسی کارشناسی بیشتر قرار گیرد و به طور قطع در حال حاضر اولویت مجلس، معیشت مردم است نه چنین طرح هایی.

تقی پور: کاهش سرعت اینستاگرام هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد

رئیس کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی با بیان اینکه فضای تخریبی ایجاد شده، صرفا برای امروز نیست و بسیاری از حرف های ما تاکنون تقطیع، تحریف و تخریب شده است، گفت: ربط دادن کاهش سرعت اینستاگرام به طرح شبیه به شوخی است.

تجهیزات کافی برای ارائه سرویس باکیفیت اینترنت نداشتیم

رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نصر با تاکید بر افزایش مصرف اینترنت نسبت به سال گذشته، بیان کرد: در شرایط شیوع کرونا، آن اندازه تجهیزات شبکه که بتوانیم سرویس مناسبی ارائه دهیم، نداشتیم و تا زمانی که بتوانیم تجهیزات را تامین کنیم، طول کشید و در نهایت توانستیم از دو ماه گذشته، ارتقای شبکه را انجام دهیم.

حدادی: دولت درباره علت کاهش سرعت اینترنت به مردم توضیح دهد

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر ارتباطات باید در خصوص علت کاهش سرعت اینترنت پاسخگو باشد.

مطالب پر بازدید آرشیو