جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري‌هاي دیجیتال

منچستر سیتی با همکاری سونی اولین استادیوم فوتبال در متاورس را می‌سازد

منچستر سیتی ساخت اولین استادیم فوتبال مجازی جهان را در دنیای متاورس با همکاری کارشناسان واقعیت مجازی سونی آغاز کرده است. این استادیوم مجازی مجهز به سیستم تجزیه و تحلیل تصویر و فناوری تشخیص گل «چشم شاهین» (Hawk-Eye) خواهد بود.

مقایسه سرعت اینترنت در ایران با کشورهای اطراف

سرعت اینترنت موبایل ایران اگرچه از کشور افغانستان ۶۰ پله بالاتر است، اما از همسایه‌های دیگرش از جمله، امارات، قطر و عربستان، پایین‌تر است.

اینترنت چرا کند است؟

وزارت ارتباطات روی سرعت تاکید دارد اما مشکلات پارامترهای کیفی شبکه ارتباطی کشور هم این روزها باعث اعتراض کاربران شده است.

چرا مردم نسبت به اپلیکیشن های داخلی بی اعتمادند

به گفته یک کارشناس، دولت ها اقدامی برای جلب اعتماد مردم در استفاده از اپلیکیشن ها داخلی نکرده اند؛ در واقع آنها تلاشی برای اینکه مردم بدانند اطلاعاتشان محفوظ می ماند و در دسترس دیگری قرار داده نمی شود نمی کنند.

ائتلاف بایدن برای آینده اینترنت؛ موافقت با تکه تکه شدن اینترنت

نمایندگان دولت بایدن، اخیرا، از آغاز طرحی موسوم به «اتحاد برای آینده اینترنت»، در آینده ای نزدیک خبر داده اند. امری که نظرات متفاوت و بعضا متناقضی را در میان کارشناسان بر انگیخته است.

رفع کندی اینترنت و ایجاد بازار رقابتی در توسعه ارتباطات

مهم‌ترین هدفی که از راه‌اندازی ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم دنبال می‌شود، افزایش کیفیت اینترنت و ایجاد بازار رقابتی در توسعه ارتباطات است.

مأموریت شورای عالی فضای مجازی درباره شبکه ملی اطلاعات

شورای عالی فضای مجازی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مأموریت داد با افزایش خدمات داخلی بر روی پلتفرم‌های زیرساختی کشور، زمینه بهبود کیفیت و سرعت در شبکه ملی اطلاعات را فراهم آورد.

برای دستیابی به قابلیت جدید، واتس‌اپ خود را به‌روزرسانی کنید

آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا در یک چت متفاوت به پیام‌های صوتی گوش دهید.

استارلینک ۲۵۰ هزار مشتری دارد

براساس توییت مدیرعامل SpaceX بیش از ۲۵۰ هزار پایانه کاربری استارلینک به سرویس ماهواره‌های اینترنتی استارلینک اضافه شده‌اند.

توصیه های وزیر پیشین ارتباطات برای بهتر شدن اینترنت

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود برای بهتر شدن اینترنت وای فای پیشنهاداتی ارائه داد.

مطالب پر بازدید آرشیو