یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

هفت روش برای افزایش شارژ گوشی

با وجود اینکه باتری گوشی‌ها در سال‌های گذشته بهبود یافته، اما همچنان معضل تمام شدن شارژ گوشی، برای کاربران آزاردهنده است، البته راه‌هایی وجود دارد که می‌توان عمر باتری گوشی را به واسطه آنها، افزایش داد.

پنج عادت اشتباه که گوشی هوشمندتان را خراب می‌کند

اگر گوشی هوشمندتان آنقدر که فکر می‌کنید، دوام نمی‌آورد، باید کارهای اشتباهی که احتمالا انجام می‌دهید را اصلاح کنید.

امکانات سامانه «امتا» برای کسب‌وکارهای دارای اینماد

از نسخه جدید سامانه «امتا» و امکانات آن برای کسب ­و کارها به ویژه سکوهای اینترنتی رونمایی کردند و در مورد دیگر نیازمندی‌های کسب ‌و کارها و برنامه آینده سامانه، بحث و تبادل نظر شد.

وزارت اقتصاد: مدیران دستگاه‌های متخلف در صدور آنلاین مجوز کسب‌و‌کار به حبس محکوم می‌شوند

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب‌و‌کار وزارت اقتصاد اعلام کرد مدیران دستگاه‌هایی که در اتصال به سامانه ملی مجوز‌های کسب‌و‌کار تعلل کنند، طبق قانون به ۲ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

سخنگوی قوه قضائیه خواستار شفاف سازی حوزه رمزارزها توسط بانک مرکزی شد

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه بازار رمزارزها در کشور به اندازه کافی شفاف نیست درباره متضرر شدن برخی فعالان این بازار هشدار داد و باری دیگر خواستار ورود بانک مرکزی در راستای شفافیت این بازار شد.

فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور توسط گمرک منتشر شد

سازمان گمرک ایران فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور را بروزرسانی کرده و آن را منتشر کرده است. خریداران گوشی‌های مسافری باید آگاه باشند که هر مدلی از برندهای موبایل که در این فهرست وجود نداشته باشد، در داخل کشور به مشکل رجیستری خواهد خورد و در شبکه نمی‌تواند فعال باشد.

آینده تلویزیون‌های اینترنتی

جنگ رقابتی تلویزیون‌های اینترنتی شدت گرفته است؛ اما رشد تعداد مشترکان این سرویس‌ها در حال کاهش است.

رمزارزهای موجود در ایران نباید به پلتفرم‌های خارجی منتقل شوند

عضو کمیسیون رمزارز و بلاک‌چین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تاکید کرد: باید تلاش کرد سرمایه‌های رمزارزی موجود در ایران با خروج ارز از کشور به پلتفرم‌های خارجی منتقل نشده و در ریسک تحریم‌ها قرار نگیرند.

پنج نوآوری بلوبانک در حوزه مالی و بانکی ایران

بلوبانک به‌ تازگی و در اوایل دی ماه سال جاری از مرز یک میلیون کاربر عبور کرد و تاکنون توانسته بیش از ۵۰ میلیون تراکنش موفق را انجام دهد.

سامسونگ اولین نمونه تصویر دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را به اشتراک گذاشته است؟

سامسونگ در حالی قرار است روز چهارشنبه با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد خود از گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ رونمایی کند که تاکنون تمام مشخصات آن‌ها فاش شده است. حالا هم به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها اولین نمونه تصویر ثبت شده با دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را منتشر کرده‌اند.

مطالب پر بازدید آرشیو