یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

واردات آیفون از فردا آزاد می شود

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در واکنش به اخبار روزهای اخیر مبنی بر ممنوعیت واردات موبایل‌های برند آیفون، گفت: ثبت سفارش موبایل برای کلیه نشان‌های تجاری (برندها) هیچ محدودیتی ندارد.

حکیم جوادی مدیرعامل جدید هلدینگ صاد شد

علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات و جایگزین صادق فرامرزی شده است. حکیم جوادی پیش از این مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا بانک ملت بود‌.

لطفا حافظه‌ کش و کوکی مرورگر گوشی خود را پاک کنید!

مهم نیست از چه مرورگری استفاده می‌کنید؛ مادامی که بخشی از وقت خود را در طول روز برای وب‌گردی می‌گذرانید، نیاز دارید هر چند وقت یک‌بار، حافظه‌ی کش و کوکی مرورگر خود را پاک کنید. در این مطلب انجام این کار را آموزش خواهیم داد.

۷ ترفند برای اینکه عمر گوشی‌تان بیشتر شود

ارتقای هر ساله به جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند عالی به نظر می‌رسد، اما این کار چندان ارزان نیست، بنابراین یاد بگیرید چگونه تلفن خود را طولانی‌تر نگه دارید.

مصطفی امینی سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین بانک کشاورزی شد.

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، طی حکمی مصطفی امینی را به عنوان سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین منصوب کرد.

رمز پول ملی در ماه‌های آینده به صورت آزمایشی، عملیاتی می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی از عملیاتی شدن رمز پول ملی به صورت آزمایشی در ماه‌های آینده خبر داد.

تعویض قطعات اصلی موبایل باید با همگام‌سازی همراه باشد

یک کارشناس حوزه فناوری گفت: قطعات اصلی موبایل پس از تعویض باید با دیگر قطعات همگام‌سازی یا به اصطلاح کالیبره شوند، در غیر این صورت شاهد اختلال در عملکرد گوشی موبایل خواهیم بود.

توضیحات خضریان درباره چرایی ممنوعیت واردات آیفون

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره علت ممنوعیت واردات کالاهای لوکس همچون گوشی برند اپل پرداخت.

«ایران نوآفرین»، سامانه‌ای برای ارائه خدمت به کسب‌وکارهای نوپا

در ۶ ماه پایانی ۱۴۰۰، مبلغ چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات از محل وجوه اداره شده و در قالب طرح «بومواره» به کسب‌وکارها ارائه شده است.

درج قیمت بر روی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ هم الزامی شد

دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود بر معیشت مردم تاکید داشته و اجرای طرح «خرید شفاف» نیز با همین منظور است و ادامه دار خواهد بود. طرح مذکور در ۶ مرحله تعریف شده که تاکنون ۴ مرحله آن اجرا شده و مرحله پنجم آن نیز از اول اردیبهشت به مرجله اجرایی رسید.

مطالب پر بازدید آرشیو