پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

بهترین اقدام پس از گم شدن گوشی چیست؟

گم کردن گوشی هوشمند یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای فرد رخ دهد، با وجود این در چنین شرایطی می‌توانید چند قدم بردارید که دستگاه خود را بازگردانید، یا حداقل از داده‌های خود محافظت کنید.

خبری جدید برای استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق ضمن هشدار به استخراج کننندگان غیرمجاز رمزارز، گفت: درصورتی که دستگاه‌های این افراد شناسایی و کشف شود، علاوه بر مجازات قبلی بر اساس مقراراتی که اخیرا به وزارت نیرو ابلاغ شده است، انشعاب این افراد قطع خواهد شد.

کاربران بلوبانک یک روز در هفته کارمزد تراکنش پرداخت نمی‌کنند

کاربرانی که امروز (سه‌شنبه نهم آذر ماه) با اپلیکیشن بلوبانک تراکنش‌های خود را انجام دهند، هزینه‌ای بابت کارمزد پرداخت نخواهند کرد.

رگولاتوری حوزه رمزارز می‌تواند تاثیرات شگرفی روی کسب‌وکارهای مالی بگذارد

فعالان حوزه فین‌تک و رمزارز بر این باورند که در صورت تنظیم‌گری صحیح برای حوزه رمزارز، این دسته از دارایی‌های دیجیتال قادر خواهند بود به اقتصاد دیجیتال ایران کمک کرده و تاثیری شگرف روی کسب‌وکارهای مالی داشته باشند.

فشار به صنعت‌گران استخراج رمزارز به کشور آسیب می‌زند

رئیس هیات‌مدیره انجمن فناوران زنجیره بلوک با اشاره به لایحه مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی استخراج‌کنندگان رمزارز گفت: در حال حاضر شاهد محدودیت و فشار به صنعتگران بخش خصوصی در این زمینه هستیم، از طرفی با یک پدیده نوظهور مواجهیم که با استقبال عمومی مواجه شده است. قبول داریم کشور مشکل برق و انرژی دارد، اما اگر با این پدیده به‌درستی برخورد نشود باعث زیرزمینی و خطرناک شدن آن می‌شود و به کشور آسیب می‌زند.

وزیر ارتباطات: اشتغال «فناوری پایه» را راه‌اندازی خواهیم کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از کارهایی که قصد راه‌اندازی آن را داریم، اشتغال فناوری پایه است که یک سر آن به فرهنگ و سر دیگر به فناوری متصل است.

فروش کیلویی موبایل، تبلت و لپ تاپ متوقف شد

حاکم شرع اموال تملیکی، دستور توقف فروش کیلویی کالاهایی مانند تلفن همراه را صادر کرد.

اشتباهاتی که نباید هنگام استفاده از گوشی‌های اندرویدی انجام داد

اشتباهاتی هنگام استفاده از گوشی‌های اندرویدی وجود دارد که ممکن است به کلاهبرداران برای نصب بدافزار و باج‌افزار کمک کند و برای جلوگیری از این اتفاق، لازم است از این اشتباهات خودداری کنید.

گوگل Recorder صدای کاربر را به سه زبان مختلف ترجمه می‌کند

کاربران گوشی‌های سری پیکسل ۶ در نسخه جدید گوگل Recorder می‌توانند محتوای صوتی را به زبان‌های فرانسوی، آلمانی و ژاپنی ترجمه کنند و برای این کار نیازی به اتصال به اینترنت نیز وجود ندارد.

فعالیت ۳۵۰ هزار کسب‌ و کار در بستر اینترنت

مدیر واحد پایش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از فعالیت ۳۵۰ هزار کسب و کار در بستر اینترنت خبر داد؛ البته این آمار کسب‌وکارهای فعال در بستر شبکه‌های اجتماعی را در بر نمی‌گیرد.

مطالب پر بازدید آرشیو