پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

وزیر ارتباطات: از گوشی ایرانی استفاده می‌کنم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از زمانی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شده ام از گوشی ایرانی استفاده می کنم این در حالی است که شرکت بومی" جی ال ایکس" (سازنده گوشی ایرانی)هم اکنون در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

جدیدترین سری موبایل گوگل؛ موبایل های پیکسل با باتری ۲۴ ساعته رونمایی شدند

گوگل از جدیدترین سری موبایل پیکسل به نام‌های پیکسل ۶ و پیکسل۶ پرو با باتری ۲۴ ساعته و پیشرفته‌ترین دوربین در این مجموعه رونمایی کرد.

رونمایی مدل‌های جدید پیکسل گوگل

گوگل گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را که جدیدترین مدل‌های تلفن هوشمند این شرکت و نخستین مدلهای مجهز به پردازنده تنسور ساخت این شرکت هستند را معرفی کرد.

بیتکوین در آستانه ثبت رکورد قیمتی جدید

بیتکوین در ادامه رکوردزنی های خود وارد کانال ۶۳ هزار دلاری شد.

رمزارزها همچنان در مسیر صعود

بیتکوین کماکان پیشتاز صعود در بازار رمزارزهاست.

رونمایی جدیدترین مدل‌های مک بوک و محصولات دیگر اپل

شرکت اپل دو مدل جدید مک بوک پرو که در ساخت آنها از تراشه های قدرتمند جدید تولید این شرکت استفاده شده است را به همراه نسل جدید ایرباد بی سیمی ایرپاد و یک سرویس اشتراک موسیقی پنج دلاری معرفی کرد.

فیلیمو و نماوا دست به دامن رئیس جمهور شدند

هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های ویدئویی آنلاین در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی ضمن تشریح وضعیت نظارت بر شبکه نمایش خانگی و سردرگمی فعالان این حوزه بین اظهارنظرهای عجیب نهادهای دولتی و حاکمیتی درخواست کردند این موضوع به شکل جدی و فوری و با استفاده از نظرات و دغدغه‌های فعالان این عرصه در انجمن VOD مورد بررسی قرار بگیرد. از نگاه این انجمن، برخوردهای کاملاً سلیقه‌ای فعالان این حوزه را ناامیدتر می‌کند.

تولید آیفون ۱۳ قربانی کمبود قطعه شد

شرکت اپل احتمالا هدف تولید پیش بینی شده برای آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱ را به دلیل کمبود طولانی تراشه ۱۰ میلیون دستگاه کاهش می دهد.

گرفتاری جدید فیس بوک و علی بابا در فیلیپین به دلیل سوء استفاده

کمیسیون ملی ارتباطات فیلیپین به پلتفرم‌های فیس بوک، علی بابا، لازادا و شاپی در فیلیپین دستور داده فروش تجهیزات ارتباطاتی که برای ارسال پیامک‌های اضطراری به کار می‌رود را متوقف کنند.

با نسخه آپدیت شده تراشه؛ زمان رونمایی مک بوک های جدید مشخص شد

اپل روز گذشته با ارسال دعوتنامه ای به رسانه‌ها اعلام کرد در ۱۸ اکتبر مراسمی برگزار می‌کند. پیش بینی می‌شود در این رویداد از لپ تاپ‌های جدید مک بوک و ایرپادها رونمایی شود.

مطالب پر بازدید آرشیو