جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري‌هاي دیجیتال

فروش بسته های عیدانه اینترنت مخابرات با عنوان "بسته های عید فطر"

همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، شرکت مخابرات ایران به منظور تحقق مشتری مداری و گرامیداشت این ایام فرخنده، فروش بسته های اینترنت مخابرات ایران شامل ۵ بسته ترافیکی را آغاز می کند.

درخواست برای حذف شماره تلفن از گوگل میسر شد

گوگل سیاست درخواست برای حذف اطلاعات شخصی را به شماره تلفن، نشانی ایمیل و نشانی محل سکونت توسعه داد.

در حاشیه جلسه دولت وزیر ارتباطات: کندی و تندی اینترنت باید ملاک داشته باشد

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: کندی و تندی اینترنت باید ملاک داشته باشد؛ ممکن است در خانه ما سرعت زیاد باشد و در محل کار شما کم باشد یا به عکس.

درخواست نمایندگان مجلس از وزارت ارتباطات: اینترنت کاربران کم‌مصرف را رایگان کنید

گروهی از نمایندگان مجلس در جلسه با مدیران وزارت ارتباطات از این وزارتخانه خواسته‌اند تا دست‌کم اینترنت کاربرانی را که در ماه کمتر از دو گیگ مصرف دارند، ارزان یا رایگان کنند.

عضویت در پیام‌رسان "وی" اجباری است؟

به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر اجباری شدن عضویت در پیام رسان "وی" برای رجیستری گوشی موبایل، گمرک ایران این موضوع را رد کرد.

تبلت و موبایل جایگزین قلم و کاغذ در کنکور می‌شوند

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون‌های سراسری بدون کاغذ و الکترونیکی که از سال ۱۴۰۳ اجرایی خواهند شد، تلفن همراه، تبلت و رایانه جایگزین قلم و کاغذ می‌شوند.

واردکننده انحصاری اینترنت به کشور در سال ۹۹ سود خالص ۷۵۴ میلیاردی داشته است

بررسی صورت‌های مالی شرکت ارتباطات زیرساخت (زیرمجموعه وزارت ارتباطات) در سال مالی ۱۳۹۹ خبر از درآمد عملیاتی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی و سود خالص ۷۵۴ میلیارد تومانی می‌دهد.

صعود شش رتبه‌ای سرعت اینترنت موبایل

میانه سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران در ماه مارس ۲۰۲۲، به ۲۴.۹۰ مگابیت‌برثانیه رسیده و ایران را در جایگاه ۷۴ از میان ۱۴۱ کشور قرار داده که شش پله بالاتر از ماه گذشته است.

عباسی شاهکوه: تعرفه اینترنت خانگی ۶۰ درصد افزایش یافته است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ۶۰ درصدی تعرفه اینترنت خانگی خبر داد.

فرصت یک‌‌ماهه وزارت ارتباطات برای مشخص کردن نحوه راه‌اندازی پنجره واحد خدمات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید تا اردیبهشت ۱۴۰۱ معماری کلان و الزامات فنی ارائه خدمات هوشمند و نحوه راه‌اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند دستگاه‌های اجرایی را تدوین کند.

مطالب پر بازدید آرشیو