شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت الکترونيک

امکان ارسال وکالتنامه به صورت آنلاین برای ایرانیان مقیم خارج فراهم شد

وزارت امور خارجه امکان ارسال وکالتنامه و کپی برابر اصل مدارک را به صورت آنلاین برای ایرانیان مقیم خارج از کشور فراهم کرد.

مهمترین موضوعاتی که درنشست وزارت ارتباطات مطرح شد

شصت و یکمین نشست نقد و اندیشه با موضوع «شبکه ملی اطلاعات، انتظارات و چشم اندازها» با حضور حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و رسول جلیلی استاد دانشگاه و عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی برگزار شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی: باید آمادگی قطع اینترنت را داشته باشیم

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تهدید قطع اینترنت از طرف کشوری مانند آمریکا، گفت: ما باید آمادگی داشته باشیم در صورت قطع اینترنت اگر خدمات‌دهنده و خدمت‌گیرنده در داخل کشور هستند، مشکلی برای شبکه و ارائه خدمت وجود نداشته باشد.

الزام همه‌ی دستگاه‌های اداری به ارائه‌ی خدمات به صورت الکترونیکی

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: برنامه‌ای تعیین شده بود که همه دستگاه‌های اداری باید خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه کنند که در این زمینه وزارت راه و شهرسازی بهترین عملکرد را داشته است.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات مسئول پیگیری دلایل عدم تکمیل ۳ پروژه اولویت‌دار دولت شد

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات مسئول پیگیری دلایل عدم تکمیل و استقرار نیافتن کامل پروژه‌های طرح سلامت الکترونیکی، مالیات الکترونیکی و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شد.

امضای الکترونیکی پزشکان معتبر شد

فعالیت مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی سلامت، منجر به اعتباربخشی به امضاهای الکترونیکی صادرشده برای پزشکان و این امضاها در پروژه‌های حوزه سلامت الکترونیکی نظیر «نسخه الکترونیکی» و «پرونده الکترونیکی سلامت» پشتیبانی می‌شود.

درگاه ملی قوه قضاییه رونمایی شد

در نشستی خبری به صورت مجازی، آیین رونمایی از درگاه ملی قوه قضاییه در آدرس eadl.ir، کارتابل یکپارچه خدمات قضایی و سامانه هدایت الکترونیک قضایی (سها) در راستای قوه قضاییه هوشمند با حضور عیسی زارع پور رییس مرکز آمار و فناوری دستگاه قضا برگزار شد.

مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی سلامت رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی سلامت فردا دوشنبه ۱۷ آذرماه ۹۹، در محل وزارت صمت و با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار می شود.

وزیر ارتباطات: سامانه جامع تجارت عملیاتی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عملیاتی شدن «سامانه جامع تجارت» برای مبارزه با فساد خبر داد.

استفاده هوشمند ازکارت ملی هوشمند

اولین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند در پست بانک رونمایی شد و به زودی این کار در همه دستگاه‌ها فراگیر خواهد شد.

مطالب پر بازدید آرشیو