شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت الکترونيک

در ارزيابي نوبت پنجم خدمات الکترونيکي کدام دستگاه‌ها همکاري نمي‌کنند؟

ارزيابي نوبت پنجم خدمات الکترونيکي در حالي انجام شد که برخي از دستگاه‌ها از همکاري در اين ارزيابي خودداري کردند.

علاوه بر پيامک‌هاي بانکي کارمزد خدمات الکترونيکي بانک‌ها افزايش مي‌يابد

برخي بانک‌ها اقدام به افزايش کارمزد ارسال پيامک به مشتريان خود کرده‌اند و گفته مي‌شود که ساير کارمزدهاي خدمات الکترونيک بانک‌ها نيز در آينده نزديک افزايش خواهد يافت.

10 دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونيکي معرفي شدند

نشست خبري کارنامه دولت الکترونيکي با حضور دبيرشوراي اجرايي فناوري اطلاعات و رييس سازمان فناوري اطلاعات ايران صبح امروز (شنبه) برگزار شد.

اين هفته آخرين دوره ارزيابي خدمات الکترونيکي اعلام مي‌شود

يکي از مهم‌ترين نيازمندي‌هاي به بار نشستن خدمات الکترونيکي، هماهنگي دستگاه‌هاي دولتي براي اتصال به يک سيستم يکپارچه است؛ در اين راستا با نتايج آخرين دوره ارزيابي خدمات الکترونيکي دستگاه‌هاي اجرايي، ميزان مشارکت دستگاه‌ها اعلام مي‌شود.

در شرکت ارتباطات زيرساخت دومين دوره ارزيابي جايزه دولت الکترونيک برگزار مي شود

در راستاي اجراي دومين دوره جايزه دولت الکترونيک، نخستين جلسه توجيهي نمايندگان ارزيابي دستگاه هاي اجرايي در شرکت ارتباطات زيرساخت ، صبح امروز پانزدهم ارديبهشت ماه برگزار شد .

آزاد سازي داده ها در راستاي تحقق دولت الکترونيکي

رييس سازمان فضايي ايران گفت: فناوري اطلاعات به عنوان يک ابزار کارآمد در خدمت توسعه کسب و کارها و ارائه خدمات در حوزه فضايي است.

وزير ارتباطات در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان: تاکيد بر بهره مندي مردم از خدمات دولت الکترونيکي

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در جلسه کارگروه سلامت استان کرمان تاکيد کرد که مصمم به نهايي کردن چارچوب دولت الکترونيکي براي برقراري شفافيت و مقابله با فساد تا پيش از پايان برنامه ششم توسعه هستيم.

تصميم جديد براي تعلل کنندگان در اجراي دولت الکترونيک

در دوازدهمين جلسه شوراي اجرايي فناوري اطلاعات مقرر شد که وزير ارتباطات ليست دستگاه‌هاي دولتي که در اجراي دولت الکترونيک تعلل مي‌کنند را به رئيس جمهور ارائه کند.

دستگاه‌هاي حاکميتي و عمومي به دولت الکترونيک بپيوندند

رييس کميته ارتباطات و مخابرات مجلس گفت: همه دستگاه‌هاي حاکميتي، دولتي و عمومي با پيوستن به دولت الکترونيک بايد در سطحي فراگيرتر و با خدمات مناسب‌تر و بهتر نياز جامعه به اين کالاي اساسي جامعه را تامين کنند.

کارت‌های ملی خود را جایگزین عابر بانک کنید

این روزها ورود کارت‌های هوشمند ملی برای استفاده به جای کارت‌های عابر بانک جدی‌تر شده و با اقدام بانک‌ها در این مورد مشتریان می‌توانند از کارت‌های هوشمند ملی برای دریافت خدمات بانکی استفاده کند.

مطالب پر بازدید آرشیو