پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فضاي مجازي

اظهارات مدیر اینستاگرام جنجال آفرین شد

آدام موسری، مدیر اینستاگرام پس از این که ارزش شبکه های اجتماعی برای جامعه را با خودروها مقایسه کرد، با موجی از انتقاد روبرو شد.

یک رسوایی جدید فاش شد؛ فیس بوک از آسیب اینستاگرام به نوجوانان آگاه بوده است

طبق گزارشی جدید فیس بوک از آسیب اینستاگرام به کاربران دختر نوجوان آگاه بوده اما سودآوری را بر سلامت کاربران ترجیح داده است. درهمین راستا یک کمیته سنای آمریکا درباره این امر تحقیق می کند.

اینستاگرام برای نوجوانان زیان آور است

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد مطالعات فیس بوک نشان داده که اپلیکیشن اینستاگرام برای شماری از نوجوانان زیان آور است.

فیس بوک به سلبریتی ها اجازه می دهد قوانین را نقض کنند

گزارشی جدید نشان می دهد فیس بوک به کاربران رده بالا، سلبریتی ها و سیاستمداران اجازه می دهد قوانین پلتفرم را دور بزنند و در صورت نقض آنها مجازات نمی شوند.

نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی در دولت سیزدهم برگزار می‌شود

نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی فضای مجازی و با حضور دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی این شورا امروز برگزار می شود.

به‌روزرسانی اضطراری اپل علیه جاسوس افزار اسرائیلی

شرکت اپل اعلام کرد حفره امنیتی را ترمیم کرده که محققان امنیتی دریافتند شرکت اسرائیلی NSO از آن برای هدف گرفتن دستگاهها با استفاده از جاسوس افزار خود بهره برداری کرده است.

بخش "موارد دلخواه" در اینستاگرام ساخته می‌شود

اینستاگرام سرگرم طراحی قابلیت جدیدی به نام "موارد دلخواه" (Favorites) است که به کاربران امکان می دهد حسابهایی که مایلند پستهای آنها در فید بیش از سایر پستها نمایش داده شود را انتخاب کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع): طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی قابل دفاع نیست

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) با تاکید بر اینکه طرح حمایت از کاربران فضای مجازی از لحاظ حقوقی قابل دفاع نیست، خواستار شفاف شدن موضع شورای عالی فضای مجازی درخصوص این طرح شد.

طرح حمایت از کاربران را به فیلترینگ اینترنت تقلیل ندهیم

رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی با بیان اینکه حکمرانی فضای مجازی مسئله ای جهانی است گفت: نباید طرح حمایت از کاربران فضای مجازی را به کنترل و فیلترینگ اینترنت تقلیل داد.

ساترا به حذف اپلیکیشن های ایرانی توسط گوگل چه واکنشی نشان داد؟

ساترا با محکومیت حذف اپلیکیشن های ایرانی توسط شرکت گوگل، عنوان کرد که پیگیری‌های خود را به صورت جدی در این زمینه دنبال می‌کند.

مطالب پر بازدید آرشیو