پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فضاي مجازي

معرفی برچسب جدید برای شناسایی بات‌های خوب در توییتر

توییتر قابلیت جدیدی معرفی کرد که به حسابها امکان می دهد با افزودن یک برچسب به پروفایلشان، خود را به عنوان بات مشخص کنند.

عیسی زارع پور: امروز جبهه جدید در فضای مجازی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه امروز جبهه جدید در فضای مجازی است گفت: حفظ استقلال کشور در این فضای مهم و راهبردی، تکلیف و وظیفه‌ای است که بر دوش تک‌تک ما اعضای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه جوانان نخبه این کشور قرار دارد.

سردار جلالی: رصدخانه‌ای برای شناسایی فناوری‌های وارداتی نداریم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: متأسفانه در کشور ما رصدخانه‌ای برای رصد و شناسایی فناوری‌هایی که به کشور وارد می‌شود، وجود ندارد.

تگزاس حذف کاربر از پلتفرم‌ها به دلیل انتشار دیدگاه را ممنوع کرد

ایالت تگزاس آمریکا قانونی را برای شبکه های اجتماعی و سرویس های وب با بیش از ۵۰ میلیون کاربر وضع کرده تا کاربران را به دلیل انتشار دیدگاه‌هایشان از پلتفرم حذف نکنند.

یک کارشناس فناوری اطلاعات: ناتوانی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در اقناع افکار عمومی

یک کارشناس فناوری اطلاعات با انتقاد از ناتوانی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در اقناع افکار عمومی، گفت: کلی گویی در این طرح به سردرگمی در حوزه حکمرانی فضای مجازی کشور دامن می‌زند.

سمینار علمی حکمرانی فضای مجازی در ایران برگزار می شود

سمینار علمی حکمرانی فضای مجازی در ایران با محوریت بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، برگزار می شود.

اعضای کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مشخص شدند

نمایندگان مجلس در جلسات کمیسیون‌های مختلف، نمایندگان خود برای حضور در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را مشخص کردند.

اختلال در اینستاگرام؛ مشکل جهانی است

اینستاگرام از عصر روز پنج شنبه در سراسر جهان برای برخی از کاربران دچار اختلال شد.

بلاک خودکار آزارگران در توییتر با فناوری جدید

شرکت توییتر قابلیت ایمنی جدیدی را عرضه می کند که به صورت اتوماتیک حسابهایی را که از زبان آزاردهنده استفاده کرده و پاسخهای ناخواسته ارسال می کنند را به مدت هفت روز موقتا بلاک خواهد کرد.

کمیسیون بررسی طرح صیانت فضای مجازی از مهرماه آغاز به کار می کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از مهرماه آغاز به کار می کند، گفت: هفته آتی اعضای منتخب کمیسیون ها برای حضور در این کمیسیون مشخص می شوند.

مطالب پر بازدید آرشیو